racestuur force feedback welke???

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 21:07

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Topicstarter
ik heb van een compushop in h'veen nog een kadobonnetje liggen van 125 euro

Nu wil ik daarvoor een racestuur aanschaffen zonder al te veel bij te betalen
(helaas dus geen logitech momo :'( :'( :'( )

Verder had ik de trustmaster GT geprobeerd te bestellen maar die konden ze om de 1 of andere reden niet leveren :/

maar welke zal ik dan nemen????

Mijn netwerkje

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-01 10:35
Ik vin zelf de
Formula 1 Race Master USB (van trust) :9~
maar ook mijn oude Trust Force Feedbacl Steering Weel was wel relaxt ( zo'n 3/4 ronde met wat rood enzo, ook schakel ding :) )

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30

Maxow

Hidden Sound System

ik zal de thrustmaster nemen, die ferrari, ik heb zelf de microsoft sidewinder FF, en die is zwaar relaxt, maar die van thrustmaster is net iets relaxter :) snappie?

• ikker

ikker

Topicstarter
ik zou nooit en te nimmer een trust kopen
da's tegen mijn principes.

en een trustmaster zit er helaas niet voor me in.

en als laatste ik wist niet dat de search het alweer deed.....sowwy B)

Mijn netwerkje

• ikker

ikker

Topicstarter
chips

Die _/-\o_ logitech MOMO force _/-\o_ is goedkoper als ik d8.

Ik dacht dat hij zo'n 220 pleuros kostte maar hij is aanzienelijk goedkoper dus.
8)7 Dus ga die denk ik maar bestellen als die winkel (niet de goedkoopste) een beetje een gunstige prijs geeft natuurlijk.

Anders zal ik alsnog uit moeten wijken naar een ander stuur :/

Mijn netwerkje

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 17:52

Raimond613

Simracer

trust is idd :r

thrustmaster kan volgens mij echt wel voor 125 euro hoor!
of is die shop van je gewoon zo duur?

iracing profile

Verwijderd

Heb hier zelf een F1 setup gemaakt met de Thrustmaster FF GT en ben er heeeeel tevreden over, aanrader hoor, spijtig dat die winkel em niet kan krijgen :(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Heb je ervaring met Trust stuurtjes dan? Ik heb zelf de Vibration Feedback Rally Master, en dat is een prima stuurtje. Goed, stevig materiaal (geen plasticen troep zoals die stuurtjes van Logitech en Microsoft) en veel knoppen, achterop het stuur zelfs 4 peddels, en er zit ook nog een gewoon pookje op. En hij kostte maar ruim 60 euro. Ik vond Trust ook niet echt een topmerk, maar met die stuurtjes is niks mis.

Dat eerste Ferrari FFB stuur moet je trouwens never kopen, want die schakelpeddels breken daarvan af.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11-2025
kNarf schreef op 22 augustus 2002 @ 14:59:
[...]

Heb je ervaring met Trust stuurtjes dan? Ik heb zelf de Vibration Feedback Rally Master, en dat is een prima stuurtje. Goed, stevig materiaal (geen plasticen troep zoals die stuurtjes van Logitech en Microsoft) en veel knoppen, achterop het stuur zelfs 4 peddels, en er zit ook nog een gewoon pookje op. En hij kostte maar ruim 60 euro. Ik vond Trust ook niet echt een topmerk, maar met die stuurtjes is niks mis.

Dat eerste Ferrari FFB stuur moet je trouwens never kopen, want die schakelpeddels breken daarvan af.
Dat klopt, mijne is ook afgebroken. Maar verder is het wel een fijn stuur

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Kep 1 keer op een saitek R440 ofzo gespeelt die zit er echt bruut uit, komt ook licht uit, force feedback, maar het stuur schiet niet terug als je naar rechts stuurt, das wel ruk.

Verder wel lekker stuurtje
hier kun je hem kopen voor 127 euro, en dan moet je maar 2 euro bijbetalen ;)

• Raimond613

Raimond613

Simracer

kNarf schreef op 22 augustus 2002 @ 14:59:
[...]

ik heb geen ervaring met trust sturen, maar wat ik op die plaatjes altijd zie is gewoon zo vaag... pedalen zijn gewoon 2 vierkante knoppen, stuurtje ziet er erg plastic en slap uit (en volgens jou is het geen plastic! vreemd, maar jij zal het wel weten :))

Trust muizen etc heb ik wel ervaring mee en dat gaat altijd binnen een maand kapot, vandaar dat ik er vanuit ga dat de sturen net zo zijn..

iracing profile

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00

Wom

Ik heb het stuur van Microsoft. Bevalt mij heel goed moet ik zeggen , ookal heb ik hem nu al een aantal jaartjes.

• kNarf_
Raimond schreef op 22 augustus 2002 @ 15:07:
[...]

ik heb geen ervaring met trust sturen, maar wat ik op die plaatjes altijd zie is gewoon zo vaag... pedalen zijn gewoon 2 vierkante knoppen, stuurtje ziet er erg plastic en slap uit (en volgens jou is het geen plastic! vreemd, maar jij zal het wel weten :))

Trust muizen etc heb ik wel ervaring mee en dat gaat altijd binnen een maand kapot, vandaar dat ik er vanuit ga dat de sturen net zo zijn..
Tsja, ik heb het dus over dit stuurtje. Van welk materiaal die is gemaakt weet ik niet, misschien is het wel plastic, maar iig rubber-achtig plastic en niet van dat gladde spul waar die Microsoft en Logitech stuurtjes van gemaakt zijn, waar je handen van wegglijden als je een tijdje bezigbent :P
En slap is dat stuurtje van mij dus zeker niet. Sowieso vind ik het niet zo slim om te oordelen over iets terwijl je het nog nooit hebt gebruikt. (Trust muizen zijn kut, dus dan zullen die stuurtjes ook wel kut zijn..)

• ikker

ikker

Topicstarter
Ik heb een heleboel trust meuk ter reparatie gehad......
laat ik het zo zeggen....... :r IK WIL GEEN TRUST :r

Mijn netwerkje

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
momo force :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Joss schreef op 22 augustus 2002 @ 13:51:
Ik vin zelf de
Formula 1 Race Master USB (van trust) :9~
maar ook mijn oude Trust Force Feedbacl Steering Weel was wel relaxt ( zo'n 3/4 ronde met wat rood enzo, ook schakel ding :) )
Als je iemand op kosten wil jagen moet je hem vooral een Trust aanbevelen. Vuile sadist.

Het beste stuur wat je kunt kopen is de Act Labs, maar die moet je online bestellen en er een half jaar op wachten.

Een goede tweede is de Logitech Momo Force, op de voet gevolgd door de Thrustmaster Ferrari FFB, die heb ik zelf. Geweldig ding. Verder is het FFB stuur van Microsoft solide, en heeft goede effecten, maar het ding is oerlelijk en voelt niet fijn aan.

Behalve bovenstaande vier sturen moet je niets kopen, daar krijg je geheid spijt van.

'Trust' me.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Raimond613

Raimond613

Simracer

lezen! hij heeft gezegd dat die te duur is.

iracing profile

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30

Maxow

Hidden Sound System

kNarf schreef op 22 augustus 2002 @ 15:12:
[...]

Tsja, ik heb het dus over dit stuurtje. Van welk materiaal die is gemaakt weet ik niet, misschien is het wel plastic, maar iig rubber-achtig plastic en niet van dat gladde spul waar die Microsoft en Logitech stuurtjes van gemaakt zijn, waar je handen van wegglijden als je een tijdje bezigbent :P
En slap is dat stuurtje van mij dus zeker niet. Sowieso vind ik het niet zo slim om te oordelen over iets terwijl je het nog nooit hebt gebruikt. (Trust muizen zijn kut, dus dan zullen die stuurtjes ook wel kut zijn..)
dude, over welk microschoft stuurtje heb je het? ik heb de Sidewinder FF, en daar waar je je handen vastklemt op het stuur, is iets van rubber ofzo aan gemaakt, dus je handen glijden er egt niet af ofzo, ik heb een trust joystick gehad en na 2 weken kon die nie meer naar rechts, en ik heb ook ooit trust luidsprekers gehad, ,en die deden het na een maandje ook al nie meer, en mun hoofdtelefoon btw ook niet!! dus :r ik op trust

• ikker

ikker

Topicstarter
Mischien moeten we de topic omgooien naar
ik :r op trust meuk 8)

Mijn netwerkje

• kNarf_
ikker schreef op 22 augustus 2002 @ 16:48:
Mischien moeten we de topic omgooien naar
ik :r op trust meuk 8)
Jongen, dan koop je toch geen Trust. Stelletje bevooroordeelde mannetjes, ik vraag me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk ooit met een Trust stuur hebben gespeeld :Z

Veel plezier met je glimmende-plastiken Microsoft of Logitech stuur dan maar...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
ikker schreef op 22 augustus 2002 @ 13:26:
ik heb van een compushop in h'veen nog een kadobonnetje liggen van 125 euro

Nu wil ik daarvoor een racestuur aanschaffen zonder al te veel bij te betalen
(helaas dus geen logitech momo :'( :'( :'( )

maar welke zal ik dan nemen????
If you want quality... pay the price..... man die MOMO rulz echt _/-\o_

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik vind de logitech wingman formula force wel een relax stuurtje ...zwart met rood en die is nu toch wel voor 80 pleuros te verkrijgen denk ik
krijg alleen pijn in je poten van die pedalen indrukken ,maar ik heb ham op een blok hout geschroeft :)

• Raimond613

Raimond613

Simracer

dat stuurtje ziet er wel aardig uit (die trust) maar die pedalen.....

je kunt toch niet serieus beweren dat dit goed spul is he:

Afbeeldingslocatie: http://194.151.197.228/_images/products/normal/12632-3.gif

iracing profile

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb drie jaar ofzo met mijn MS FFB wheel gedaan, naar grote tevredenheid. Heb nu uit pure ballorigheid (en geldoverschot) een Logitech MOMO Force wheel aangeschaft, en wow... :9 het verschil is belachelijk. Een vriend van me heeft zo'n Trust speeldingetje, maar vergeleken met de kwaliteit van de Logitecht is dat echt een speeldingetje. Als ik jou was, en het geld ervoor overhad, ging ik voor de Logitech MOMO _/-\o_

Volgens mij heeft Ome Tom er ook ooit iets over gebrabbeld...

ah! hier! . Test van veeeeeeeeeel stuurtjes :z

Verwijderd

Baviaan schreef op 22 augustus 2002 @ 17:06:
Ik heb drie jaar ofzo met mijn MS FFB wheel gedaan, naar grote tevredenheid. Heb nu uit pure ballorigheid (en geldoverschot) een Logitech MOMO Force wheel aangeschaft, en wow... :9 het verschil is belachelijk. Een vriend van me heeft zo'n Trust speeldingetje, maar vergeleken met de kwaliteit van de Logitecht is dat echt een speeldingetje. Als ik jou was, en het geld ervoor overhad, ging ik voor de Logitech MOMO _/-\o_

Volgens mij heeft Ome Tom er ook ooit iets over gebrabbeld...

ah! hier! . Test van veeeeeeeeeel stuurtjes :z
He daar staat ook die saitek die ik bedoel, helemaal links onderaan

• kNarf_
Raimond schreef op 22 augustus 2002 @ 17:00:
dat stuurtje ziet er wel aardig uit (die trust) maar die pedalen.....

je kunt toch niet serieus beweren dat dit goed spul is he:

[afbeelding]
Ik vind ze goed genoeg, en zoals ik al eerder zei, dat stuurtje kost rond de 60 euro. Natuurlijk zullen die van de Act-Labs of Momo tig keer beter zijn, maar die sturen zijn ook tig keer duurder ;)
In deze prijsklasse heeft mijn stuurtje gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding, laat ik het daar maar op houden :)

• ikker

ikker

Topicstarter
oke ik heb me laten overhalen.....
ik heb de logitech momo force besteld..... _/-\o_

ze zijn niet de goedkoopste maar dan maar 50 euro bij betalen :7

ach je moet wat over hebben voor het beste.....

nu ff op zoek naar een paar mooie back-ups van racespellen 8)

Mijn netwerkje

• Captain Pervert
ikker schreef op 23 augustus 2002 @ 17:35:

Goede keus.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• kNarf_
Zeker, alleen zit er geen pookje op, en daarom zal ik hem nooit kopen ;)

• Captain Pervert
Ik heb een Ferrari FFB met pookje, maar die gebruik ik vrijwel nooit. Schakelpads werken sneller.

• kNarf_
Ja, maar in spellen met tour- en GT wagens vind ik het veel cooler om met een pookje te schakelen. In het echt hebben die auto's ook geen schakelpeddels :P

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
ikker schreef op 23 augustus 2002 @ 17:35:

Goede zet... B)

MW | BF1 Stats

Pagina: 1