Overgewaardeerde draad?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

Topicstarter
(overleden)
Hmmz ik doe m'n eerste stapjes hier op de frontpage en in dit forum, maar is dit draadje niet een beetje boel overgewaardeerd? (ik zie niets onder de +3! ) Even voor de duidelijkheid: ook mijn post daar met +4 is totaal onterecht.

nieuws: Turbolinux verkoopt Linux software divisie?

Echter ik heb nog niet echt met de FP en dit forum gewerkt. Is het 'fout' om een draad aan te geven waar je zelf in gepost hebt oid?

Thnx

Verwijderd

Echter ik heb nog niet echt met de FP en dit forum gewerkt. Is het 'fout' om een draad aan te geven waar je zelf in gepost hebt oid?
Nee hoor, helemaal niet.

Maar het gaat wel om een nieuwsposting van een paar uurtjes oud, dus nog niet alle modders zijn er overheen geweest (werk, studie enzo).

Meestal kan je dus beter op een te hoog gemodde draad wijzen na de avond, als de modders bezig zijn geweest.

Ik zal dalijk eens kijken en wat puntjes uitdelen, bedankt iig! :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade gaat er zo ook even doorheen :)

edit:

Ehm..... was http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=34647 niet gebanned (als in, hoe kan ie dan vandaag nog reageren :+) ?

Verder done trouwens :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

was dr net al even langs gegaan, voor je eerste post lijkt me +2 goed, misschien +3 omdat de voortvloeiende discussie interessant is en relevant aan de overgang van TurboLinux in UnitedLinux

verder kun je in je preferences je niveau aanpassen voor te tonen reacties
dan had je een ergerlijke dubbelle troll van Dr. Droogkloot gezien, die wel goed downgemod is (al had de tweede in theorie natuurlijk op 0:dubbelpost gemoeten ;))
nee hoor, dat is heel goed.
aangezien men in 'eigen draadjes' niet kan/mag modden, maar wel zicht heeft op de moderaties is het melden in TMF een prima ding, ook sommige nieuwsposters modden liever niet in zelf gepostte draden en meldden deze als er het idee van mogelijk uit-de-hand lopen is;

al vermoed ik niet direct dat deze erg uit de hand zal lopen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ehm..... was http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=34647 niet gebanned (als in, hoe kan ie dan vandaag nog reageren ) ?
Ik zie van de betreffende gebruiker geen enkele reactie hoor :?