Edonkey vanaf een een andere computer draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om via een programma te zorgen dat ik edonkey2000 client op mijn server vanaf een client kan bedienen zeg maar. Zodat ik geen portmapping enz. hoef toe te passen voor een hoog ID enz...

Alvast bedankt

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 08:26

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat denk je van VNC.... Neem je heel de server mee over.... Windows based dan wel.

*empty*

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 18:07

OMX2000

By any means necessary...

Ik weet dat er voor linux wel zoiets is... Dus dan kun je vanaf een Windows bak, de Edonkey client op een linux-bak bedienen...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je kunt op die server Remotely Anywhere installen. Dan kun je vanaf je eigen comp op die server inloggen en hem zo besturen. Heb ik hier ook gedaan.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:27
OMX2000 schreef op donderdag 22 augustus 2002 @ 13:52:
Ik weet dat er voor linux wel zoiets is... Dus dan kun je vanaf een Windows bak, de Edonkey client op een linux-bak bedienen...
het is inmiddels zo te zien een tijdje geleden, maar kan iemand mij vertellen wat er dan voor linux is om dit te doen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

The_Holy_Jampot schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:47:
[...]

het is inmiddels zo te zien een tijdje geleden, maar kan iemand mij vertellen wat er dan voor linux is om dit te doen?
Dit is een mooier begin dan het schoppen van een 3 jaar oud topic:
[google=linux edonkey]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.