Quad 99 Series

Pagina: 1
Acties:
  • 1.484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Mijn vader wil zijn huidige Quad installatie gaan vervangen door een nieuwe. Nou kwam ik op de site van Quad (www.quad-hifi.co.uk) de componenten uit de zogenaamde '99 Series' tegen. Best mooi spul, gezien de specificaties en ook het uiterlijk.

Ik kan alleen nergens prijzen vinden op Internet. Is er iemand die me (richt)prijzen kan geven voor de Pre-Amplifier, Power Amp, Tuner en CD-speler?

En is er iemand die ervaring heeft met deze serie van Quad?

Mother, will they like this song?

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 16:02
Quad? Die maakt toch hele mooie electrostaten? ESL oid? :9~

Kijk eens bij http://www.transtec.nl
99 systeem, in aluminium/grijs
als combinatie EUR
99PRE, 99POW en 99CD € 3000
99PRE, 2 x 99MON en 99CD €4150
99PRE, 909 en 99CD € 3650

Pre-Amplifier €1150
Power Amp € 850
Tuner €1150
CD-speler €1000

Redelijk prijzig.
ESL-989 electrostaat €4350 per stuk oid. Maar deze is het wel waard :P

[ Voor 0% gewijzigd door La_Pazz op 22-08-2002 13:32 . Reden: Prijsjes toegevoegd ]

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.. ik ben bij transtec geweest (kom ik niet snel terug. maar goed..dat kan je lezen in de kef review :P )

quad is niet goedkoop.... khoop dat et je bevalt (denk et wel, want je hebt nu ook een quad B-) )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Dat zijn op zich best leuke prijzen, vallen nog niet eens zo heel erg tegen. Maar ik hoor sommige mensen zeggen dat Quad tegenwoordig niet meer is wat het geweest is, kan iemand daar over meepraten of is dat gelul ?

Mother, will they like this song?

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:07

dodo79

witte dikke tonnie

kheb nog een nieuwe staan voor je, met garantie , laat ff wete of je interesse heb dan vraag ik de prijs ff op voor je :-)

omdat het kan!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

TheLunatic schreef op 22 augustus 2002 @ 15:52:
Dat zijn op zich best leuke prijzen, vallen nog niet eens zo heel erg tegen. Maar ik hoor sommige mensen zeggen dat Quad tegenwoordig niet meer is wat het geweest is, kan iemand daar over meepraten of is dat gelul ?
ik vond dat persoonlijk ook.. tegenover de oude quad.. maar goed.. dat komt ook denk ik omdat er zoveel verschillende bij zijn gekomen!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Quad is nog steeds een "apart" merk, beetje "no nonsenses", "tijdloos" er erg goed gebouwd. Of je het mooier vind klinken dan gelijkgeprijzde apparatuur van andere merken (Marantz, Denon, Rotel, MF) moet je zelf bepalen. De importeur is iedergeval zeer degenlijk (bestaat al 50 jaar of zo :) )

Als je iets alternatiefs zoekt kun je in die prijsklasse ook eens naar zo'n Linn Classic Movie set kijken. Schijnt ook lang niet slecht te zijn.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Doet me denken aan een topic van een tijdje terug,ik draai nog steeds met die 306 want er kan niet zoveel tegen op voor dat geld....

Quad of Rotel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 19:39

Adonias

Oe! Buttons :9

TheLunatic schreef op 22 augustus 2002 @ 12:54:
Mijn vader wil zijn huidige Quad installatie gaan vervangen door een nieuwe. En is er iemand die ervaring heeft met deze serie van Quad?
Mag ik zijn oude overnemen? (als het een 4 serie is dan)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Hier staat nog 1 testje
http://www.stereotimes.com/index.htm

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ben zeer benieuwd wat zijn huidige serie is... :)
ik heb zelf een 405 + 33 en ben al jaren zeer tevreden... hoe de 99 serie klinkt weet ik niet..
tzal ongetwijfeld OK zijn, maar in welke mate OK dat zul je maar eens moeten beluisteren :)
Pagina: 1