ik zat zelf te denken aan de Logitech Wingman Rumblepad
maar nu hoor ik dat hij heel bagger is.
Weten jullie nog andere goede gamepads?
maar nu hoor ik dat hij heel bagger is.
Weten jullie nog andere goede gamepads?
werkt die vibration dan ook?Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 12:34:
Ik heb net een PSX->PC USB converter aangeschaft. Kostte 11 pleuro (plus nog de nodige verzendkosten, maar dat terzijde), en nu kan ik gewoon een Playstation (2) controller gebruiken op m'n PC. I-de-aal gewoon. Nooit meer knopjes te weinig, en die analoge sticks zijn ook een uitkomst
Met die converter die ik heb niet. D'r zijn wel converters die DirectX Force Feedback om kunnen zetten naar Dual Shock, maar die hebben dan wel weer hun eigen drivers. En aangezien drivers vaak de grootste probleemveroorzakers zijn bij gamepads en joysticks, heb ik maar bewust gekozen voor een converter zonder trillingsfunctie maar met eenvoudige drivers die in XP zelfs al standaard geinstalleerd staan.
mag ik weten waar je die PSX->PC USB converter heb besteld??Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 12:39:
[...]
Met die converter die ik heb niet. D'r zijn wel converters die DirectX Force Feedback om kunnen zetten naar Dual Shock, maar die hebben dan wel weer hun eigen drivers. En aangezien drivers vaak de grootste probleemveroorzakers zijn bij gamepads en joysticks, heb ik maar bewust gekozen voor een converter zonder trillingsfunctie maar met eenvoudige drivers die in XP zelfs al standaard geinstalleerd staan.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
-]MaRc0[- schreef op 22 augustus 2002 @ 13:03:
De Microsoft Sidewinder Freestyle Pro
Perfect ding, ligt goed in de hand en ziet er cool uit
Ik had um voor 120 Gulden, maar nu is ie volgens mij 30 euro
[afbeelding]
Click on the picture
for more information
This is the Way.
Absoluut deze nemen !!-]MaRc0[- schreef op 22 augustus 2002 @ 13:03:
[afbeelding]
Click on the picture
for more information
Nothing to see here
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
NIET DOEN, die sidewinder USB werkt dus niet met USB, heb ik er een van gehad en kreeg ik niet aan de praat, daarna geruild voor een Freestyle Pro en het werkte weer perfectHIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 13:13:
das een kut controler die freestyle! k zou of de goedkope sidewinder kope (USB) of idd de port voor de PS2.
PS is zon ding dr ook voor de GC controller?
Das een stick geen pad ...Fuelke schreef op 22 augustus 2002 @ 13:18:
Logitech Wingman Extreme heb ik hier liggen, kost ondertussen wel net iets meer dan 40 Euro dacht ik.
Hmm, ik wou een pic invoegen vanop de site van Logitech, maar daar staat ie niet meer tussenMaar misschien is ie nog wel te vinden.
Nothing to see here
Nee, helaas, zo eentje heb ik nog niet gezien. D'r is wel een converter voor PSX->GC, maar daar heb je denk ik niet zo'n belang bij.HIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 13:13:
PS is zon ding dr ook voor de GC controller?
Dan moet je beslist deze hebben:Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:22:
IK HEB GROTE HANDEN!
-]MaRc0[- schreef op 22 augustus 2002 @ 13:03:
[afbeelding]
Click on the picture
for more information
Nothing to see here
Microsoft is inderdaad een ster in 't maken van gigantische controllers. *kuch* XBox *kuch*
Nee hoor, wel degelijk gamepad (ze hebben wel een joystick met ongeveer dezelfde naam, vandaar de verwarring)

The devil is in the details.
This is the Way.
Verwijderd
Deze plek is te koop.
De Logitech die ik heb (zie hierboven) kan dat ook, maar in de praktijk gebruik ik die functie zelden.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:58:
Ik heb ooit met een microsoft controler gewerkt, als je die naar rechts kantelde leunde de moterrijder ook echt naar rechts enzo, die was bruut!
Welke is dit?
Verwijderd
Die Freestyle Pro van microsoft heeft dat dus ook , je krijgt er ook motocross madness bij..Fuelke schreef op 22 augustus 2002 @ 16:48:
[...]
De Logitech die ik heb (zie hierboven) kan dat ook, maar in de praktijk gebruik ik die functie zelden.
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 12:34:
Ik heb net een PSX->PC USB converter aangeschaft. Kostte 11 pleuro (plus nog de nodige verzendkosten, maar dat terzijde), en nu kan ik gewoon een Playstation (2) controller gebruiken op m'n PC. I-de-aal gewoon. Nooit meer knopjes te weinig, en die analoge sticks zijn ook een uitkomst
🌞🍃
Umm, 't is een beetje vaag, maar bij deze staat in de FAQ dat ie wel stuurwielen ondersteund, terwijl bij deze staat dat ie ze niet ondersteunt. Lijkt me alleen een beetje vreemd dat de ene ze wel ondersteunt en de andere niet, zeker aangezien 't gewoon controllers zijn die volgens 't zelfde protocol werken als een normale controller.DataBeest schreef op 22 augustus 2002 @ 21:59:
[...]
offtopic:
Werkt zoiets dan ook met een PlayStation 1 stuur eigenlijk? Dat zal wel erg stoer zijn
En de standaard instelling voor oa. Tomb Raider 2-]MaRc0[- schreef op 22 augustus 2002 @ 13:44:
Ik ga m'n Microsoft Sidewinder Freestyle Pro weer installeren en dan Motocross Madness spelen
(Motocross Madness krijg je gratis bij die controller en het is een cool spel)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Trust die trust gewoon, ik heb hem nu zo'n 5maanden en nog geen probleem mee gehadVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:43:
ik heb hem niet gevonden
maar die trust hadden ze wel
maar ik weet niet of ik trust moet trusten
Verwijderd
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Het gaat om gamepads. Als er nu ook nog joysticks bij komen is het overzicht verdwenen. De betere joysticks zijn overigens meestal wat duurder als € 45. Voor 40 of 45 Euro heb je al een behoorlijke gamepad.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:21:
mischien kan dit wel een centraal gamepad/joystick topic worden.
dus Het Grote Gamepad/Joystick Onder de 45 euro topic
dus als een modje ff de topic titel wil veranderen hoeven er nooit meer speciale
topics voor gamepads of joysticks worden geopend
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
dan alleenJozz schreef op 24 augustus 2002 @ 15:28:
[...]
Het gaat om gamepads. Als er nu ook nog joysticks bij komen is het overzicht verdwenen. De betere joysticks zijn overigens meestal wat duurder als € 45. Voor 40 of 45 Euro heb je al een behoorlijke gamepad.
Maak er dan: 'het algemene Gamepad topic' vanVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:37:
[...]
dan alleen
het grote gamepad onder de 45 euro topic
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
true trueeMAeRCe schreef op 24 augustus 2002 @ 15:46:
[...]
Maak er dan: 'het algemene Gamepad topic' van, want als iemand een gamepad zoekt van boven de 45 euro moet er anders ook weer een topic geopend worden...
Dat mag jij doenVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 16:07:
Is goed maar dan wel een startpost die een beetje fatsoenlijk is
idd een heel fijne controllerJozz schreef op 23 augustus 2002 @ 00:53:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Volgens mij is hij bij de Dixons nu €39,-

zie: Gamepads, controllers & joysticks. Wat is jouw ervaring?eMAeRCe schreef op 24 augustus 2002 @ 15:46:
[...]
Maak er dan: 'het algemene Gamepad topic' van, want als iemand een gamepad zoekt van boven de 45 euro moet er anders ook weer een topic geopend worden...
Verwijderd
Ik vond deze optie ook nogal interressant.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 12:42:
[...]
mag ik weten waar je die PSX->PC USB converter heb besteld??

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
dat ding isCaptain Pervert schreef op 24 augustus 2002 @ 19:17:
[afbeelding]
Dit is de beste gamepad allertijden, en hij lijkt veel op de PSX controller, die ook heel goed was. Het is een no-nonsense ding waar je alles mee kan. Hij is licht, ergonomisch en spotgoedkoop. Waarom zou je moeilijk doen met zo'n Star Trek gamepad? Deze doet het ook allemaal...
The devil is in the details.
Heb er 2 van en ze ownenCaptain Pervert schreef op 24 augustus 2002 @ 19:17:
[afbeelding]
Dit is de beste gamepad allertijden, en hij lijkt veel op de PSX controller, die ook heel goed was. Het is een no-nonsense ding waar je alles mee kan. Hij is licht, ergonomisch en spotgoedkoop. Waarom zou je moeilijk doen met zo'n Star Trek gamepad? Deze doet het ook allemaal...
Kittekat.net ....
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ik heb ook geen credit card, ik kon die van m'n vader gebruikenAtgast schreef op 26 augustus 2002 @ 18:33:
Ik heb ook zon gravis GPPRO, prima ding echt waar, vooral het sterretje is veel beter dan dat kreng van microsoft, daar kan ik bij fifa bv niet gewoon mee naar links of rechts lopen
heel iri
maar het fijnste zijn toch wel de psx padjes, zo solide das gewoon geweldig.
daarom ga ik ook maar eens shoppen voor een psx-converter alleen heb ik geen credit card...
Verwijderd
Ik heb de mijne hier in bestelling staan:Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:31:
[...]Ik vond deze optie ook nogal interressant.
Heb dit gevonden via google:
http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3854
http://www.futuremax.nl/psimg/superdual.htm
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq