awake,sleep en powerknop

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
He mensen,

heb een heel klein probleempje hier. Of nou ja is eigenlijk een lastigheidje (nieuw woordt?) Ik heb op mijn koffermod een toetsenbord aangesloten met een awake, sleep en powerknop erop.

In windows heb ik aangegeven dat als ik op de powerknop druk dat ding uitgaat (logisch) en als ik op de awake knop druk dat ie uit hibernate moet komen (slaapstand) en als ik op de sleep knop druk dat ie juist moet gaan slapen. Alleen... de powerknop en de awake knoppen werken maar half.

De powerknop zet de pc wel aan maar niet meer uit, en de awake knop doet helemaal niks. Is dit nou een windows probleem of is dit een bios instelling (en moet het worden verplaatst naar hardware )

Strava | AP | IP | AW

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27

Fuelke

Forza Ferrari

Ik meen me vaag te herinneren dat er soms problemen waren met het uit Standby komen van bepaalde Windowsversies, dus misschien ff zoeken op de MS Knowledge Database. http://support.microsoft.com/?scid=fh;[ln];kbhowto

Over welke Windows hebben we het?

[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 22-08-2002 12:48 . Reden: URL toegevoegd ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Webgnome
  • Nu online
XP maar het gaat niet echt over windows, het gaat over die knoppen op dat toetsenbord. Is van arowana maar ik kan niet op de site komen (of nou ja ik weet de site eigenlijk niet) De knoppen werken perfect als windows erop staat maar als hij uit hibernate moet komen via de knoppen van het toetsenbord doet ie het niet dan moet ik hem aanzetten via de an/uit knop van de pc zelf (en dat is neem ik aan de bedoeling niet

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
  • Nu online
heeft iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen?

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
  • Nu online
mischien nog iemand enig idee het zou namelijk wel fijn zijn als het zou werken :)

Strava | AP | IP | AW