Ben nu al een hele tjd aan het zoeken maar ik kom er nog niet uit..
Het gaat om dit: ik ga een nieuwe pc kopen. Standaard zit daar een Pine GForce2 MX400 64MB in. In de winkel werd al aangeraden om er iets anders in te zetten. Nu kan ik kiezen uit deze lijst
Alle kaarten hebben TV-Out en de prijzen zijn meerprijzen.
Hij komt waarschijnlijk in een AMD XP 2000+ systeem te hangen op een MSI KT3-Ultra Main Board en er komt een Hercules Prophet View 720 TFT scherm aan.
Hij zal in principe voor eigenhuisentuingebruik gebruikt worden, maar er zullen ook wel eens divxjes mee afgespeeld worden en misschien zelfs spelletjes
Met als kanttekening dat ik echt niet het duurste van het duurste wil maar gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding voor een pc die weer 4 jaartjes vooruit kan 
Verder vindt ik een goede tv-out ook wel belangrijk!
Sorry, maar heb zelf niet echt veel verstand van grafische kaarten, jullie wel toch?
Het gaat om dit: ik ga een nieuwe pc kopen. Standaard zit daar een Pine GForce2 MX400 64MB in. In de winkel werd al aangeraden om er iets anders in te zetten. Nu kan ik kiezen uit deze lijst
code:
1
2
3
4
5
6
7
| MSI G-Force4 MX420 64MB €39 MSI G-Force4 MX440 64MB €49 Leadtek G-Force4 Ti4200 64MB €160 Leadtek G-Force4 Ti4200 128MB €205 Leadtek G-Force4 Ti4400 128MB €300 Leadtek G-Force4 Ti4600 128MB €405 Hercules FDX-8500LE 64MB €149 |
Alle kaarten hebben TV-Out en de prijzen zijn meerprijzen.
Hij komt waarschijnlijk in een AMD XP 2000+ systeem te hangen op een MSI KT3-Ultra Main Board en er komt een Hercules Prophet View 720 TFT scherm aan.
Hij zal in principe voor eigenhuisentuingebruik gebruikt worden, maar er zullen ook wel eens divxjes mee afgespeeld worden en misschien zelfs spelletjes
Verder vindt ik een goede tv-out ook wel belangrijk!
Sorry, maar heb zelf niet echt veel verstand van grafische kaarten, jullie wel toch?