Gezocht op internet en GoT maar niet gevonden. Zijn er ook geluidskaarten die behalve DD ook DTS kunnen decoden?
Verwijderd
nee nietde kaart zelf, overigens doet geen enkele geluidskaart het echt zelf maar meestal wordt het op de cpu gedaan.
Maar ik meen dat er een versie van windvd was met DTS support, die hem dan weer op de 6kanaals uitgang zette van je geluidskaart
Maar ik meen dat er een versie van windvd was met DTS support, die hem dan weer op de 6kanaals uitgang zette van je geluidskaart
Het is al weer een tijdje geleden dat er in dit topic is gereageerd.
Wie weet of er ontwikkelingen zijn die nieuwe antwoorden geven op de bovenstaande vraag?!?
Want ik wil geen geld uitgeven voor een nieuwe speakerset. Ben tevreden met wat er nu staat, dus misschien dat een nieuwe geluidskaart een optie is??
Wie weet of er ontwikkelingen zijn die nieuwe antwoorden geven op de bovenstaande vraag?!?
Want ik wil geen geld uitgeven voor een nieuwe speakerset. Ben tevreden met wat er nu staat, dus misschien dat een nieuwe geluidskaart een optie is??
Verwijderd
Zoals ik al heb aangegeven, geen enkele doet het hardwarematig bij mijn weten. áls ze het al doen dan gaat het via de CPU. Ik ken er zelfs geen uit mn hoofd die het softwarematig doet, door de licentiekosten.Chickendorp schreef op 28 May 2003 @ 20:01:
Het is al weer een tijdje geleden dat er in dit topic is gereageerd.