Toon posts:

xs4all biedt "adsl lite" op mxstream.

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.xs4all.nl/adsl/lite.html

dit abbonnement is ideaal voor de mensen die alleen chatten en emailen op internet (ivm 2 gig dataverkeer), maar ik zou er geen seconde over denken om dit abbonnement te nemen *schuddert bij de gedachte*

Wat wel raar is dat ik hiervan nog niks heb gezien op www.mxstream.nl en ook niet op de sites van een paar andere isp's die mxstream aanbieden.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dan moet je toch eens goed kijken op die site want het staat er duidelijk.
Daarnaast komt er een nieuwe, aanzienlijk goedkopere variant van snel internetten. (ADSL Lite)
Het staat met grote letters op het hoofdscherm.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja nu zie ik het opeens. ik zag alleen staan "KPN breidt uit" enzo en ikd acht meteen van "oh dat zal wel zijn dat ze volgend jaar 85% willen hebben omgebouwd" en dat is ook zo maar staat dus meer informatie

Ach ben nog niet zo lang wakker :)

edit: wel leuk wat ik lees... "vanaf ­ 32,95 per maand is onbeperkt internetten mogelijk!". Nou ik vind 2 gig niet onbeperkt hoor :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:42:
edit: wel leuk wat ik lees... "vanaf ­ 32,95 per maand is onbeperkt internetten mogelijk!". Nou ik vind 2 gig niet onbeperkt hoor :)
Mja, dat jij er 50gb per maand door heen jaagt daar heb ik ook een fast abbo voor.

Dit abbo is echt bedoelt voor mensen zoals jou vader en als je opa die 2x per week surfen en elke dag ff hun mail checken.

Maar goed, dit was allemaal dus als bekend ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze is al bekend, zie ook : KPN komt met goedkoop adsl, snelheid omhoog!

* GaMeOvEr brengt een hangslotje aan. :)

Aannames zijn fataal.

Dit topic is gesloten.