Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Maar de link naar DM-Deathfan doet het niet, fix ff
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ik heb een vriend die op het moment een buitenmapje aan het brouwen is. Ikzelf ben ook begonnen aan een 3vs3 indoor map ala 'JediKnight2 style'
Als ik wat verder ben post ik wel een paar pics.
-edit, dacht dat je bedoelde UT mappen te converten naar UT2k3. ( Lezen is moeilijk
Maps rechtstreeks ingeladen, moet ook nog een infoscherm bij enzo. Is nog niet af, ik klus vandaag verderStealth2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 11:38:
Heel erg leuk, als ik tijd heb zal ik eens kijken naar die converts.
Ik heb een vriend die op het moment een buitenmapje aan het brouwen is. Ikzelf ben ook begonnen aan een 3vs3 indoor map ala 'JediKnight2 style'
Als ik wat verder ben post ik wel een paar pics.
Oja, lijkt me wel zo eerlijk om de originele mappers credit te geven voor hun maps. Ik weet niet of je dat al hebt gedaan bij die 2 mappen
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
2. PICS!
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Beetje vroeg niet?Stealth2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 11:38:
-edit, dacht dat je bedoelde UT mappen te converten naar UT2k3. ( Lezen is moeilijk) Anywayz, ik ben dus bezig met een ut2k3 map.
Als ik jou was zou ik daarmee ff wachten tot de demo er is of de echte versie, voorlopig gewoon UT
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
1. Deze maps zaten bij de originele Unreal, en zijn omgezet.Tyrian schreef op 22 augustus 2002 @ 11:41:
1. Zijn de maps alleen voor UT of ook voor Unreal?
2. PICS!
2.
DM-Tundra:

DM-DeathFan:

Klikbaar
DM-DeathFan:

DM-Tundra:

Allemaal klikbaar
Zit alleen 1 bug in DM-Tundra: je kunt de grot alleen via de linkerkant in. Is iets mis met de zonegrens oid

Verwijderd
Om nu nog voor UT te gaan mappen vind ik zonde want in de nieuwe editor kan je veel meer. (Vind ik persoonlijk leuker om mee bezig te gaan)QuestGamer schreef op 22 augustus 2002 @ 11:46:
[...]
Beetje vroeg niet?
Als ik jou was zou ik daarmee ff wachten tot de demo er is of de echte versie, voorlopig gewoon UT
Maar waarom zou ik nu nog niet gaan mappen voor ut2k3? Er zijn genoeg lui die ut2k3 al wel hebben en spelen. Bovendien heb ik dan mijn mappie af als het spel echt uit is.
Als ut2k3 af is gaan we wel een ut2k3 mappack maken. Maar volgens mij zal UT nog wel gespeeld worden door mensen die geen goede computer hebben.Stealth2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Om nu nog voor UT te gaan mappen vind ik zonde want in de nieuwe editor kan je veel meer. (Vind ik persoonlijk leuker om mee bezig te gaan)
Maar waarom zou ik nu nog niet gaan mappen voor ut2k3? Er zijn genoeg lui die ut2k3 al wel hebben en spelen. Bovendien heb ik dan mijn mappie af als het spel echt uit is.
[edit]
Ik krijg er geen plaatje enzo in bij DM-DeathFan

Ik was in Unreal 1 van de eerste die het lukte om met rocketjump uit de tower op de ijsbergen te springen en vandaar een jump boven op de toren
Vet snipen
Nog niet, ik ga de maps eerst tweaken en finetunen. (Wapens zijn te eenzijdig nu enzo)Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:26:
Staan ze ook al op Vulcanus ?
dat boeit me nietRaVeNgEr schreef op 22 augustus 2002 @ 14:27:
Ariza, Deathfan heb ik al eerder gezien voor UT hehe
vind het zelf veel te leuk
DM-1on1-AtomicShockwave
Verwijderd
Leuk ideeGeniusDex schreef op 22 augustus 2002 @ 11:30:
Het leek mij een leuk idee om voor UT een GoT mappack te maken. Ik zelf ben geen uitstekende mapper, maar heb 2 van 3 favorieten uit Unreal I geconverteerd naar UT. Dit betreft DM-DeathFan en DM-Tundra. Waarschijnlijk ga ik DM-Ariza ook nog doen.
Het zou mij het leukst lijken om een tiental (misschien wel meer) mappen samen te nemen en in een zip te drukken en deze te publiceren als GoT-mappack. Wie doet er mee?
Ik hoop dat ze snel op de server komen
Ik denk dat UT nog gewoon doorgespeelt blijft worden, niet iedereen gaat ineens naar UT2003 over..Stealth2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Om nu nog voor UT te gaan mappen vind ik zonde want in de nieuwe editor kan je veel meer. (Vind ik persoonlijk leuker om mee bezig te gaan)
Ik denk eigenlijk dat dat langzaam UT minder wordt gespeed, de oude rotten kunnen het oude UT vast niet zo achterlaten..
Leuk iedee trouwens, een GoT UT map. Maar het zou ook wel humor zijn om er GoT elementen in te verwerken (niet gezien op de screenshots).. Een huiskamer met foto's van Henk ofzo..
🌞🍃
Dit is nog steeds 1 van de beste/mooiste custommaps die ik hier ben tegengekomen. Alleen een paar extra lichtpuntjes in die donkere gang bij de flack geloof ik zou geen kwaad kunnen !!!AtomicShockwave schreef op 22 augustus 2002 @ 15:07:
Ik heb deze map ooit zelf gemaakt, Ik meen trouwens dat ie ook op Vulcanus draait
DM-1on1-AtomicShockwave
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Nee hoor gewoon in de toren lekker campenVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:58:
Tundra is zeker vet!!
alleen word je wel helemaal gek als het met 10 man ffa dm is
In unreal 1 was het DE ultieme camper spot he he