Toon posts:

nieuwe PC -> welke amd proc/mobo ?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om van het weekend een nieuw pc'tje in mekaar te schroeven. maar ik weet nog niet welke proc/mobo combo erin gaat.

is de XP2400 zoveel beter dan de XP2200 dat ie de 60 euro extra waard is ? en zo ja, waarom ?
en het mobo, zou je de epox 8K3 nemen of de gigabyte 7VRXP ? ik las dat die laatste regelmatig in de soep loopt. denk dat ik wel bij de KT333 mobo's blijf...weet alleen nog nie welk type.

uw mening gevraagd :D

Verwijderd

ik zou nog even wachten tot de 2700+ uit is omdat die de 333fsb ondersteund en dus veel sneller is, en dan kan je ook een nieuw mobo + 333 geheugen :)
en ben je van plan toch de 2200 of 2400 te nemen ga dan voor de 2200 omdat het prijsverschil te ver ligt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, schraap een paar reviews op het web bij elkaar.. Hier heb je alvast een paar startblokken:

www.tweakers.net
www.anandtech.com
www.xbitlabs.com
www.tomshardware.com
etc..
en natuurlijk www.google.com

Vergelijk de pro's en de con's, stel je je eigen budget vast, zoek de goedkoopste webwinkel uit op www.tweakers.net/pricewatch :)

We zijn hier geen adviesbureau voor welke PC je moet nemen, die keuze is nog altijd voor een groot deel persoonlijk bepaald.. :X

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

welkom op GoT... begin eens met de De Forum FAQ's te lezen ;)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik vraag me eigelijke meer af wat ze precies verbeterd hebben aan de XP2400 tov de XP2200, en of dit de moeite waard is. las dat ze met de 2400 (en 2600) de stabiliteit flink verbeterd hebben.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Begin eerst eens wat reviews te lezen, en wat betreft die twee bordjes.. Gewoon zoeken zouden de problemen met die twee bordjes al boven water moeten brengen..

En lees inderdaad eerst even de faq.. Daar heb je wel wat aan..

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.