3210 v. 3310 en Ben?

Pagina: 1
Acties:

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 10:09

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Ik zou graag eens willen weten (qua techniek en qua ervaring van mensen) of het toestel van Nokia, de 3210, van zichzelf al een minder sterk bereik heeft?

Los van dit toestel heb ik Ben en ik weet dat is niet altijd geweldig.

Zou mijn bereik probleem iets opgelost zijn als ik een ander toestel neem? (dus nog wel met Ben) Omdat het antennebereik sterker is dan? Als alternatief heb ik een 3310!!!

Anoniem: 47686

Persoonlijk heb ik nooit verschil ontdekt tussen het bereik van de Nokia 3210 en de Nokia 3310.

Hierbij kan ik alleen oordelen over het bereik van KPN omdat ik mijn BEN-abonnement nooit gebruikt i.v.m. het slechte bereik van BEN.

Mijn Nokia 3210 functioneert al 3 jaar zonder problemen, en heeft al enkele vallen op de grond overleeft. Display blijft perfect terwijl deze bij de Nokia 3310 na enkele maanden al moest worden vervangen.

Persoonlijk vind ik de Nokia 3210 ook kwa uiterlijk mooier :)

Anoniem: 62938

meestal is de bereikbaarheid afhankelijk van de plaats waar je vandaan wilt bellen. Ik heb sinds kort ook ben (met 3310) heb gewoon volledig bereik. (weet niet of dit overal in nederland is, btw. ik woon in de buurt van nijmegen)

Anoniem: 63030

kan aan je gsm liggen ja. Als jouw foon een flinke kap krijgt, kan het ontvangen van de antennen al sterk verslechterd zijn terwijl dan in principe het bereik in de omgeving perfect is.