Ik ben gevraagd om bij wat kennissen een 2e internet verbinding aan te leggen. Alles goed en wel, computers thuis neerzetten, installeren e.d. Ik doe het mbv 2 extra netwerkkaarten naast de chello kaart en een crosskabeltje.
Nou installeer ik hier thuis alles, waar we nog op de oude manier internet hebben. Dat wil zeggen dat we nog een papiertje krijgen met de nummers die je in moet voeren, niets variabel. Proxy+ doet het dan goed en ik kan normaal het Internet op.
Als ik daar kom (en na lang foute dingen proberen
), kom ik erachter dat ze een nieuw soort modem hebben die automatisch een ip-adres toezegt aan 1 van de netwerkkaarten. Hier kan Proxy+ niet mee overweg en hij wil dan ook niet werken.
Kent iemand andere softwarematige routerprogramma's die wel met 1 dhcp netwerkkaart overweg kunnen? In de search kon ik niets vinden en de FAQ's waren voor mij heel wazig..
Nou installeer ik hier thuis alles, waar we nog op de oude manier internet hebben. Dat wil zeggen dat we nog een papiertje krijgen met de nummers die je in moet voeren, niets variabel. Proxy+ doet het dan goed en ik kan normaal het Internet op.
Als ik daar kom (en na lang foute dingen proberen
Kent iemand andere softwarematige routerprogramma's die wel met 1 dhcp netwerkkaart overweg kunnen? In de search kon ik niets vinden en de FAQ's waren voor mij heel wazig..