Ik heb nu een GF2 mx en ik wil een nieuwe gaan kopen. Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven. Nu zit ik te twijfelen tussen de GF4 Ti 4200 en 4400. Het prijsverschil is behoorlijk groot tussen deze twee kaarten en ik vroeg me af of het prijsverschil de moeite waard is. Heeft iemand hier ervaring mee?? Weet iemand waarom het prijsverschil zo groot is?? Weet iemand een site met benchmarks over deze kaarten? Ik heb in de search gezocht maar ik heb nog geen duidelijk antwoordt gevonden. Alvast bedankt!
Verwijderd
het prijsverschil is bijna nooit de moeite waard.De kaarten zijn mits ze hetzelfde geheugen(hoeveelheid) hebben en vanh etzelfde merk zijn , identiek.Ze verkopen dezelfde kaart voor meer geld.Koop een ti4200 en clock de gpu iets hoger , het fannetje iets omhoog draaien en voila , een ti4400
Zeker gaan voor een Ti4200. En dan zou ik als ik jou was eens kijken naar de Ti4200XP van Point of View (niet omdat ik deze besteld heb hoor!
). Deze kaart heeft een snelheid van 3,3ns, is dus sneller dan de standaard Ti4200 met 4ns. Hierdoor is de kaart te overclocken (zonder extra koeling, tot ± 310/650!) tot een bijna volwaardige Ti4600! Deze kaart heeft trouwens 128mb, dus je kunt er best een tijdje van genieten. Een beest van een kaart, voor een hele redelijke prijs (in pricewatch voor € 257,--). Veel succes!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
KillerBeeForEver zal dan ook zijn SIG eens aan moeten passen .. daar staat nog een ASUS V7700 GF@ Ti .. IPV. POV Ti4200 128Mb. !!
Dit topic is gesloten.
![]()