Hail to the king baby!
Alleen 1 dingetje. Ik heb volgens mij dezelfde slangen enzo, alleen die van mij zijn veel minder roze.
Ik heb de aanbevolen hoeveelheid water wetter gebruikt, hoeveel heb jij erin gedaan?
Verder, wat zijn je temps?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
[This space is for rent]
Gewoon een scheutje per liter demi water-=MOL=- schreef op 22 augustus 2002 @ 10:22:
Ziet er netjes uit.
Alleen 1 dingetje. Ik heb volgens mij dezelfde slangen enzo, alleen die van mij zijn veel minder roze.
Ik heb de aanbevolen hoeveelheid water wetter gebruikt, hoeveel heb jij erin gedaan?
Verder, wat zijn je temps?
Temps:
Moederbord 31
CPU 37
GPU ?? Kan niet uitlezen met msi proggie, iemand daar ervaring mee?
Vanavond trouwens nog even alles netjes wegwerken!
Hail to the king baby!
Verwijderd
Ehhh,.... hoeft hier niet overklokt te worden ?? 0% overklok met waterkoeling kan toch eigenlijk niet...urk_forever schreef op 22 augustus 2002 @ 10:28:
[...]
Gewoon een scheutje per liter demi water
Temps:
Moederbord 31
CPU 37
GPU ?? Kan niet uitlezen met msi proggie, iemand daar ervaring mee?
Vanavond trouwens nog even alles netjes wegwerken!
Hail to the king baby!
Temps zijn voor de cpu netjes, maar de chipset vind ik te hoog. Die temps haal ik met een gare blue orb erop. Toe nik mijn chipset ook watergekoeld had was die max 22 graden ofzo.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Gelijk een vraagje. Hoor jij je pomp nog? Of isoleert het water het beetje geluid wat hij maakt?
Nemen GPU waterjackets altijd 2 PCI sloten in beslag?
Ik vind waterkoeling wel leuk, maar in mijn bigtower zou dit nooit passen, daar zit al te veel hardware in....
GPU waterblokken nemen soms 4 pci sloten in beslag, soms geen. Dat ligt dus puur aan het waterblok wat je gebruikt. Het dangerden blok neemt er iig 2 in gebruik.BounceMeister schreef op 22 augustus 2002 @ 11:51:
Ziet er wel indrukwekkend uit al die dikke slangen in het systeem.
Nemen GPU waterjackets altijd 2 PCI sloten in beslag?
Ik vind waterkoeling wel leuk, maar in mijn bigtower zou dit nooit passen, daar zit al te veel hardware in....
Wat heb je in godsnaam allemaal in je bigtower dan?
Ik heb ook een bigtower, met waterkoeling en ik heb nog zat ruimte over
Waterkoeling met reservoir in een miditower inbouwen, dat is pas een uitdaging
De stekker heb ik gewoon eraf geknipt en er een kroonsteentje tussen gedaan dan gaat dat makkelijk!!
OC komt misschien nog wel, heb het nu vooral voor de stilte!
Tja, dat die gpu waterjacket zoveel ruimte in neemt is niet zo erg, komt misschien nog 1 kaart bij en anders kan ik altijd het creative dochterbordje eruit gooien, die gebruik ik toch niet.
Hail to the king baby!
Idd, stekker afknippen heb ik ook gedaan... Is niet zo moeilijk te verzinnen toch?
Verwijderd
Nog een vraagje, zijn dat sillicone slangen? zo ja waar heb je die vandaan
Op www.ru58.nl kan je ze ook bestellen als het goed is!Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:37:
Ziet er degelijk uit, maar het moet wel ff netter ja
Nog een vraagje, zijn dat sillicone slangen? zo ja waar heb je die vandaan
@home heeft dns kuren
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik heb ook net mijn waterkoeling af en haal met een tb 1000@1050 een temp van 34 graden. Komt ongeveer overheen. Hijs wel netjes ingebouwd een van de redenen dat ik het extern heb zo hou ik mijn kast nog een beetje overzichtelijk.
Hail to the king baby!
ROFL ik haalde met mijn oude cpu athlon 1000 axia al 1400 met normale luchtkoeling dus dat van jou moet zekers hoger kunnen, of t moet wel een hele gare axia zijnurk_forever schreef op 28 augustus 2002 @ 19:03:
Ik heb nou mijn pc op 10 x 136/34 mhz draaien en hij wordt stressed 42 graden! dus gij draait nu op 1360 Mhz, toch niet slecht, kan ik nog meer halen met men AXIA core??
(en nee zat geen 7k rpm fan op, een 4k rpm koeler van spire ofzo)
hoe hoog staat voltage van je proc?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hail to the king baby!
Verwijderd
Maar, omdat ik de rotste niet ben:
Reservoir kun je gewoon pvc buis voor halen bij de lokale DHZ zaak, de pomp heb je waarschijnlijk al, verloopjes enzo daarvoor bij de aquarium zaak. Verdere aansluitingen enzo zul je voor naar de lokale loodgieter ofzo moeten. Gewoon zelf ff wat moeite doen.
Verwijderd
Och, daar is opzich niets mis mee.-=MOL=- schreef op 15 oktober 2002 @ 13:11:
Ehm, je kickt een oud topic omhoog en stelt search vragen.
Ik heb wel een aantal offtopic/onzinnige reacties weggehaald.
Jep, wat PVC buis en lijm bij de lokale Gamma/Praxis/Formido halen, en in elkaar lijmen!! want die draai doppen zijn echt niet waterdicht!-=MOL=- schreef op 15 oktober 2002 @ 13:11:
Ehm, je kickt een oud topic omhoog en stelt search vragen.
Maar, omdat ik de rotste niet ben:
Reservoir kun je gewoon pvc buis voor halen bij de lokale DHZ zaak, de pomp heb je waarschijnlijk al, verloopjes enzo daarvoor bij de aquarium zaak. Verdere aansluitingen enzo zul je voor naar de lokale loodgieter ofzo moeten. Gewoon zelf ff wat moeite doen.
Het lastigst te krijgen zijn die slangpilaren, daarvoor moet je wat zoekwerk doen bij loodgieter/ijzerwaren/metaalwarenwinkels!
Succes
Hail to the king baby!
Ok, was ook meer dat ik het melde voor de offtopic shit enzo. Maargoed, terug ontopic!Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:14:
[nohtml]
[...]
Och, daar is opzich niets mis mee.
Ik heb wel een aantal offtopic/onzinnige reacties weggehaald.
Verwijderd
verder ging alles in een keer goed?
ziet er verder netjes en clean uit
Verwijderd
Thanks, ik had nl al gekeken naar die draaidoppen. Maar vroeg me af of die waterdicht zouden zijn.urk_forever schreef op 15 oktober 2002 @ 14:42:
[...]
Jep, wat PVC buis en lijm bij de lokale Gamma/Praxis/Formido halen, en in elkaar lijmen!! want die draai doppen zijn echt niet waterdicht!
Het lastigst te krijgen zijn die slangpilaren, daarvoor moet je wat zoekwerk doen bij loodgieter/ijzerwaren/metaalwarenwinkels!
Succes
Hoe heet zo'n snoer afdichting die door de deksel kan? Is nl een stuk mooier dan een klodder kit.