DPC-er "Me" flusht via de seqeunce.keyserver.org SetiQueue. Daar merk ik al geruime tijd dat die gebruiker heel wat dropped results (Program modified) heeft. Meestal wil dit "gewoon" zeggen dat de seti client op de een of andere manier corrupt is geraakt, bv door een virus. Een uitgebreide scan en een nieuwe client halen bij Berkeley lossen het probleem meestal op.
Tevergeefs probeer ik nu al enkele weken die persoon te contacteren, maar het email adres bounced
Bij Seti@Work vindt je hem/haar op plaats 309. De output is laag, maar het is een gebruiker die al op 13 januari 2000 bij Seti@Home registreerde ... en sedert 24 november 2001 zijn/haar wu'tjes onderbracht bij DPC.
Kent iemand hier deze persoon ? Zo ja, kan je 'ns vragen dat die contact opneemt met mij of Sequence ?
Tevergeefs probeer ik nu al enkele weken die persoon te contacteren, maar het email adres bounced
Bij Seti@Work vindt je hem/haar op plaats 309. De output is laag, maar het is een gebruiker die al op 13 januari 2000 bij Seti@Home registreerde ... en sedert 24 november 2001 zijn/haar wu'tjes onderbracht bij DPC.
Kent iemand hier deze persoon ? Zo ja, kan je 'ns vragen dat die contact opneemt met mij of Sequence ?
[ Voor 0% gewijzigd door ColdRain op 22-08-2002 09:48 . Reden: url gefixt ]