... Life is what happens when you are busy planning other things...
Gewoon met zo'n gas aansteker (die zo'n mooie blauwe vonk geeft
) ff lekker op de IC's gaan.....
That will do the job...
That will do the job...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Waarom zou je dat nou willen???
Bnet pindle#2913
Ik zou het niet doen. Slijtage valt meestal niet onder de garantie. Bovendien vindt ik 't te gek voor woorden dat iemand een apparaat opzettelijk zou vernielen om maar garantie te kunnen claimen.
fraudeur!!!
¯\_(ツ)_/¯
Sjezsus zeg, doe je dat met al je spullen? Lepeltje water achter in je TV; je auto in zee rijden en klagen dat ie toch roest?
Sorry hoor, maar ik vind dat gewoon niet kunnen. Flame intended.
Sorry hoor, maar ik vind dat gewoon niet kunnen. Flame intended.
Vage shit, waarom zou je dat nou willen? Als je doet omdat je een hekel hebt aan Ms ben je een erg zielig mannetje. "Kijk mij eens 1337 anti-M$ zijn, man!"
Ik vind dit ook een beetje zielig.
Waarom zou je hem dan kopen?
Als er al garantie op zit (meestal niet bij slijtage), krijg je er precies zo een voor terug.....
Waarom zou je hem dan kopen?
Als er al garantie op zit (meestal niet bij slijtage), krijg je er precies zo een voor terug.....
MSX 2 rulez more
Een BEETJE? Van mij mag je dit scharen onder gruwelijk pathetisch. Wat eenIk vind dit ook een beetje zielig.
DAAR hadtie nog niet aan gedacht,....Als er al garantie op zit (meestal niet bij slijtage), krijg je er precies zo een voor terug.....
Ow:
Enneh... flame intended
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Maar goed, dan krijg je wel 'n nieuwe.
Lijkt mij dat als je gewoon voorzichtig doet je ook wel 2 jaar met een muis kunt doen, maar ok. En voor die paar tientjes ga je toch niet moeilijk doen?
die rare lui hier ook tegenwoordig...
Lijkt mij dat als je gewoon voorzichtig doet je ook wel 2 jaar met een muis kunt doen, maar ok. En voor die paar tientjes ga je toch niet moeilijk doen?
die rare lui hier ook tegenwoordig...
Nou die M$ opticals zijn dus echtwel duurder dan een paar tientjes, maar dan nog: ik doe JAAAAAREN met muizen. Mijn Logi mouseman deed het 3 jaar perfekt, maar toch vervangen door een Logi Gaming mouse, die begon pas na 4,5 jaar kuren te vertonen. Nu al zo'n 8-10 maanden een Intellimouse Explorer en die bevalt me ook prima. Ik game btw aardig wat, dus volgens mij is het gewoon een kwestie van voorzichtig behandelen...
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ook al valt dit topic nog net binnen de grens (tegen mensen die garantie claimen omdat ze door onvoorzichtigheid hun proc/mobo om zeep geholpen hebben ondernemen we meestal ook geen actie), het is wel het toppunt van zieligheid
. Uiteindelijk kost dit iemand geld, en die iemand zijn wij allemaal.
Dit soort zielig gedrag vind ik best een slotje waard.
Dit soort zielig gedrag vind ik best een slotje waard.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()