Situatie:
Ik heb een computer met Windows XP Professional. Ik maak hierop gebruik van de Multiuser optie waarbij ik met "switch user" van gebruiker kan wissellen.
Gebruiker 1 maakt gebruik van Outlook XP als e-mail programma (omdat ze ook agenda functionaliteit gebruikt), en heeft deze als primary e-mail program ingesteld.
Gebruiker 2 maakt gebruik van Outlook Express (ook voor usenet) en wil graag in de omgeving van Gebruiker 2 het standaard e-mail programma ook op Outlook Express zetten.
Echter dit wil niet
Als ik de omgeving van gebruiker 2 het standaard e-mail programma wijzig van OL naar OLexpress dan veranderd dit ook in de omgeving van gebruiker 1. En dat wil ik nou net niet 
Ik wil dus dat elke gebruiker zelf kan kiezen wat de default mail handler is.
Kan dit?
Ik heb een computer met Windows XP Professional. Ik maak hierop gebruik van de Multiuser optie waarbij ik met "switch user" van gebruiker kan wissellen.
Gebruiker 1 maakt gebruik van Outlook XP als e-mail programma (omdat ze ook agenda functionaliteit gebruikt), en heeft deze als primary e-mail program ingesteld.
Gebruiker 2 maakt gebruik van Outlook Express (ook voor usenet) en wil graag in de omgeving van Gebruiker 2 het standaard e-mail programma ook op Outlook Express zetten.
Echter dit wil niet
Ik wil dus dat elke gebruiker zelf kan kiezen wat de default mail handler is.
Kan dit?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik