[WINDOWS] Klein, schattig, traffic-shaping proxytje?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Om te tjekken of mn webpagina's ook met een modem nog te bekijken zijn, ben ik op zoek naar een kleine, no-fuss, HTTP of SOCKS proxy waarmee je de bandbreedte kunt beperken. Ik dacht dat Analog-X zoiets had, maar blijkbaar niet. Heb te pleuris gezocht vanavond, maar geen free(ware) prog gevonden dat zoiets kan ;(

Kent iemand een dergelijke free, kleine HTTP/Socks proxy met speed limiter voor Windows(2000), die met een klik op de knop te starten en weer te sluiten is?

Of een andere manier om te bekijken of je pagina's voor modemers nog te doen zijn? (met een 100Mbps netwerkje is dat wat lastig :*))

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Zou wel leuk zijn als zo'n proggie bestaat.... ik bel namelijk zo af en toe gewoon in met mijn modem om te kijken of het allemaal nog wil :D :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

Met een aantal webservers kun je bandbreedte instellen, iig kan het met IIS. Dan kun je gewoon opgeven dat ie max 4kb/s mag leechen.

Of je gaat je netwerkje zo zwaar belasten dat je gewoon nog maar een paar Kb/s _kan_ halen :D

Exact expert nodig?

• Fuzzillogic
Even IIS installeren voldoet niet aan de eis van "klein, no-fuss" dus dat valt af ;)

• Fuzzillogic
Heb wat gevonden: SOCKServ is eigenlijk precies wat ik zoek, qua features.
Jammer dat de bandwidth control nogal haperend gaat, zo lijkt het. Niet rustig de bytejes doorsturen, maar een burst en daarna een tijd niets. Daar hebben we nog niet veel aan ;(

Maar het geeft dus wel aan wat ik zoek.

• Fuzzillogic
Ik bedacht me: met een simpele port mapper/redirector zou het doel ook te bereiken zijn. Dus: kent iemand dan een port mapper/redirector die aan bandwidth capping doet?
Of wellicht iemand die een simpel portmappertje kan schrijven met die feature? Heb zelf helaas de tijd er niet voor om me daar mee bezig te houden, het lijkt me wel een handige tool voor websitebouwers.
Pagina: 1