Toon posts:

Tribes 2 re-release....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden op www.ign.com gelezen dat Tribes 2 een re-release krijgt binnenkort. Deze "nieuwe" games zal aangepaste mappen een heel wat nieuwe mappen moeten hebben.

Weet iemand of deze ook in de EU gere-released :p wordt? En of er al een datum voor EU bekent is. Misschien is is al uit en lig ik te slapen :z

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 22:43
Die is toch allang uit??? Ik geloof dat er op gamers.nl een draadje over gaat. zal ff zoeken.

Verwijderd

Aeon schreef op 22 augustus 2002 @ 12:47:
Die is toch allang uit??? Ik geloof dat er op gamers.nl een draadje over gaat. zal ff zoeken.
Daarom is het ook een re-release :)

Tribes 2 kan nog steeds heel goed mee qua graphics en gameplay. Het is alleen geflopt omdat er aan het begin heel veel bugs inzaten, maar die zijn er uitgehaald.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 22:43
Ik bedoelde dat de RE-release allang uit was.

btw, Tribes2 r0x4rz en is echt niet geflopt. Het is alleen alweer een tijdje trug dat deze game hot was. Erg buggy was ie nou ook weer niet. Ik heb het orgineel gekocht toen ie uitkwam, en kon het prima spelen. Nog steeds een erg koel spel btw.

Verwijderd

Topicstarter
**Synet2097 gaat nu naar de winkel** :7

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:22:
[...]

Daarom is het ook een re-release :)

Tribes 2 kan nog steeds heel goed mee qua graphics en gameplay. Het is alleen geflopt omdat er aan het begin heel veel bugs inzaten, maar die zijn er uitgehaald.
Hoezo bugs?????
Ik heb nog geen problemen gehad met Tribes 2 (Alleen dan met multiplayer, maar dat doe ik zelf fout) :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Pagina: 1