30x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
Ik heb het zelf nog net geprobeerd, maar wat is het grote voordeel daarvan dan?
je kunt je geheugen nu toch ook al 133 MHz laten lopen?
je kunt je geheugen nu toch ook al 133 MHz laten lopen?
het voordeel voor mij is dat als het systeem overall op 133 mhz loppt het sneller is! Ik heb namelijk geen gfd meer, maar toen ik er wel zoneen had liep mij 600 op 800 dmv 8x multiplier. Nu is 6 x133 ook ongeveer 800 en ik heb hem nu op 115 lopen. Hoger kom ik niet doordat mijn harddisk niet op een hoger bus wil!
Dus voor mij is het een performance boost, want dan kan ik de hd gewoon op 33.3 laten draaien.
Is het jou wel gelukt met de dipswitches???
hoe heb je dat gedaan(bepaalde aanpassingen gemaakt?)
Dus voor mij is het een performance boost, want dan kan ik de hd gewoon op 33.3 laten draaien.
Is het jou wel gelukt met de dipswitches???
hoe heb je dat gedaan(bepaalde aanpassingen gemaakt?)
nu werkt ook het veranderen van mijn cacge speed in de bios niet meer (paar maand geleden nog wel). Er stat bij cpuid dat ik 1/2H4 cache heb, dit betekent motorola. Maar als ik hem in de bios op 7 zet (2/5 cache) start hij een paar keer opnieuw op of start helemaal niet meer op en als hij opstart staat er gewoon weer 1/2H4.
Vreemd, heb ook al 9 geprobeerd(2/5 voor nec cache), maar die werkt ook niet. Wordt mijn mobo verrot ofzo???
Vreemd, heb ook al 9 geprobeerd(2/5 voor nec cache), maar die werkt ook niet. Wordt mijn mobo verrot ofzo???