Done.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Deze hoort op de +0 off-topic
Omdattie commentaar heeft bij jouw submit
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik ben het met robin eens. De reactie is offtopic, hij heeft het niet over de nieuwe kernel, hij heeft het over postbeleid en doet dat toevallig maar in die draad. Hij mag zijn discussie wat mij betreft vrolijk voortzetten in TFF, dan krijgen die daar ook weer eens bezoek. 
For now, een -1 offtopic van mij.
For now, een -1 offtopic van mij.
En van mij ook.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Het valt me op dat er veel discussies zijn over gemod op de frontpage. Zijn jullie daar nou zo druk mee? M.a.w. hoe erg leeft de frontpage crew dat discussies over mod's op reacties die vergaan in de eeuwigheid als paddestoelen uit de grond schieten?
Wekkel schreef op 22 augustus 2002 @ 18:48:
Het valt me op dat er veel discussies zijn over gemod op de frontpage. Zijn jullie daar nou zo druk mee? M.a.w. hoe erg leeft de frontpage crew dat discussies over mod's op reacties die vergaan in de eeuwigheid als paddestoelen uit de grond schieten?
Als FP crew zie je commentaar dat op je af komt van de "users" Dit tussen haakjes om toch even het verschil aan te geven tussen crew <=> users terwijl ik me zo niet voel als krititek op je. En dit zie je dan vaak vanuit een negatieve invalshoek. En dan is het vaak even tot 10 tellen en dan zo goed mogelijk reageren. Dit is vaak niet de bedoeling van de "user", maar je ervaart het wel zo
* Robin is van oorsprong een modder die herezen is vanuit /16
En met die ervaring die je krijgt weet je ongeveer wanneer een "user" het goed of slecht bedoelt in zijn reacties
Pagina: 1