|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
maar als ik naar die site kijk is het een gewone ccfl
misschien iets feller maar meer niet
Nisk feller. Als je onderaan op de site kijkt dan staat er gewoon dat het een ccfl isgfo schreef op 22 augustus 2002 @ 00:47:
ziet er vet uit
maar als ik naar die site kijk is het een gewone ccfl
misschien iets feller maar meer niet
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Verwijderd
Uhmm, je hebt toch wel gezien dat de case 'leeg' is?? Dus zonder mobo, insteekkaarten, (flat)cables en drives??Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 01:15:
lijkt wel soep op die pics... zulk vaag licht heb ik nog nooit gezien.. vooral die blauwe...
Jaja maar volgens mij geeft een ccfl dan nog niet zo veel licht ik denk ze feller zijn dan gewone of het is idd nep!Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 09:35:
[...]
Uhmm, je hebt toch wel gezien dat de case 'leeg' is?? Dus zonder mobo, insteekkaarten, (flat)cables en drives??
Wat er nu in zit vind ik veel te zwak. Maar wel nice.
BTW. Ze worden nu ook bij FunPrice(SPAM) verkocht. Gisteren nog gezien
Maar dan zonder raam
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Trouwens, die kast heeft een mooi transparante zijkant, zijn deze kasten zo kant en klaar te koop ?
Je kunt het al wel zien. Want de bodem waarop de kasten staan zijn een beetje raar. En ze staan allemaal op de percies dezelfde plaatsDa Monkey schreef op 22 augustus 2002 @ 10:06:
die plaatjes zijn zwaar nep. Heb hier een blauwe ccfl en een groene (sinds kort) en die zijn beide een stuk feller dan deze... gewoon zwaar fotosoep dus.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Valt namelijk wel een beetje op dat die foto's alle 3 exact hetzelde zijn qua plaats van de kast, belichting, enz..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Om even alle leugens de kop in te drukken, die zijn niet gefotosoept.
hier zijn een paar pics van de chieftec site

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Jah duh daar had ik het ook niet over.. ik hah het over die foto's die hierboven staan...Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 12:19:
OK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: in de eerste post bedoel ik
Verwijderd
Hmm... die Chieftec LightSabre kits lijken verdacht veel op de ccfl kitjes van SunBeamTechVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 12:19:
OK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik dacht dat er ergens zelfs al een inkoopactie voor was.
[tenzij ze in 1 case 3 ccfl's hebben gedaan en steeds met schakelaar andere kleur lieten zien]
[ Voor 0% gewijzigd door gangsterjoey op 25-08-2002 12:10 . Reden: aanvullingske.... ]
|| Specs ||
Die 4 dingen die je ziet zijn de houders van je cd-rom drives als ik me niet vergis.gangsterjoey schreef op 25 augustus 2002 @ 12:08:
In die post van Ceekay, op dat een-na-onderste plaatje, zie je tog dat er 4 houdertjes inzitten voor die ccfl's? Da's ook vet, een schakelaar, en dan kunnen kiezen welke kleur je wilt, of een timertje ertussen zetten dat hij verandert om de minuut ofzo....En je kan ook gelijk bedenken dat er dus niet ge-foto-soept is....
ik denk dat je je vergist....Sinds wanneer heb je je Cd-ROMs onderin je kast zitten?Sneezydevil schreef op 25 augustus 2002 @ 12:19:
[...]
Die 4 dingen die je ziet zijn de houders van je cd-rom drives als ik me niet vergis.
En het is trouwens wel heel toevallig dat die CCFL er precies in past....
|| Specs ||
Zijn de dingen die je op je drives vijst om ze in de rails te kunnen schuiven .gangsterjoey schreef op 15 September 2002 @ 22:11:
[...]
ik denk dat je je vergist....Sinds wanneer heb je je Cd-ROMs onderin je kast zitten?(Zoja: pics
)
En het is trouwens wel heel toevallig dat die CCFL er precies in past....
|| Specs ||
Verwijderd
[rml][ IA] Multicolor CCFL's en zo bij Space Promotion (Sunbeam)[/rml]