Toon posts:

Trage muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al regelmatig zonder resultaat gezocht voor dit probleem maar telkens kan ik niks vind.
Ik heb in een hoop spellen last van een trage muis, dat houd in: hij reageert te laat en als ie reageert beweegt ie een soort "glijerig" naar de spot.
Ik weet dat meer mensen hiervan last hebben, maar dat zijn mensen die in Direct3D spelen, ik speel alles gewoon in OpenGL.
Ik heb ergens gelezen dat dit komt door Render ahead x frames, maar volgens de bron komt het dus alleen bij Direct3D voor.
Ik heb werkelijk alle drivers up to date: 4-in-1, detonator, sounddrivers.
Onder WinME heb ik er altijd wat minder last van maar ik wil dus geen WinME meer.
De muis is ook het probleem niet, t is een Dual optical van Logitech.

Specs:

MSI K7T Turbo (VIA KT133A chipset)
Athlon XP 1600+ (niet overclockt)
MSI GeForce 4 Ti 4600
512 MB PC133
Logitech Mouseman Dual optical
Terratec DMX X-Fire 1024
Windows XP Pro

Iemand een idee waar het aan kan liggen? ik snap er namelijk niks meer van :'(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zit hij via PS2 of USB aangesloten?

Verwijderd

Heb je de nieuwe logitech drivers al geinstaleerd????
Dat was namelijk mijn probleem.

Verwijderd

Topicstarter
hij zit op de USB

en de logitech drivers heb ik geen goede ervaringen mee, die blokkeren mijn duimknop in spellen.
het helpt trouwens ook niet, al geprobeert :'(

Verwijderd

Topicstarter
nounou, de tweakers geven het snel op :9

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

meer eten geven :+ ....... probeer eens een andere muis

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Wel eens er van die standaard drivers voor de muis opgezet, en posten rond etens tijd is voor nerds afschuwelijk. Het is namelijk het enigste moment dat zij van hun pc afkomen, op dat moment zitten zij tijdelijk in een diep dal (pyschisch gezien :) ).

|>

Verwijderd

Topicstarter
nog maar eens een schop... :'(
ik zit er nog steeds mee, in counterstrike beweegt mn muis echt bagger, heeft dan echt niemand een oplossing?
voor het geval je te lui bent de 1e post te lezen: ik draai al openGL en heb alle nieuwste drivers... en bovendien in win ME geen last

Verwijderd

Werkt niet goed op USB, gewoon het plugje wat je er bij hebt gekregen, (de groene) er op zetten en in je poort douwen. Werkt prima. En die fout was hier bekend.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan in de driversettings (van muis, windows en opengl) gaan tweaken. Iig, heb je al wat geprobeerd in die richting?

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de oplossing gevonden, het was de refresh rate fix die het deed :)
iemand er ooit wel s van gehoord dat dan je muis vaag gaat doen?
nou ja, t werkt weer :D
Pagina: 1