Ik heb al regelmatig zonder resultaat gezocht voor dit probleem maar telkens kan ik niks vind.
Ik heb in een hoop spellen last van een trage muis, dat houd in: hij reageert te laat en als ie reageert beweegt ie een soort "glijerig" naar de spot.
Ik weet dat meer mensen hiervan last hebben, maar dat zijn mensen die in Direct3D spelen, ik speel alles gewoon in OpenGL.
Ik heb ergens gelezen dat dit komt door Render ahead x frames, maar volgens de bron komt het dus alleen bij Direct3D voor.
Ik heb werkelijk alle drivers up to date: 4-in-1, detonator, sounddrivers.
Onder WinME heb ik er altijd wat minder last van maar ik wil dus geen WinME meer.
De muis is ook het probleem niet, t is een Dual optical van Logitech.
Specs:
MSI K7T Turbo (VIA KT133A chipset)
Athlon XP 1600+ (niet overclockt)
MSI GeForce 4 Ti 4600
512 MB PC133
Logitech Mouseman Dual optical
Terratec DMX X-Fire 1024
Windows XP Pro
Iemand een idee waar het aan kan liggen? ik snap er namelijk niks meer van
Ik heb in een hoop spellen last van een trage muis, dat houd in: hij reageert te laat en als ie reageert beweegt ie een soort "glijerig" naar de spot.
Ik weet dat meer mensen hiervan last hebben, maar dat zijn mensen die in Direct3D spelen, ik speel alles gewoon in OpenGL.
Ik heb ergens gelezen dat dit komt door Render ahead x frames, maar volgens de bron komt het dus alleen bij Direct3D voor.
Ik heb werkelijk alle drivers up to date: 4-in-1, detonator, sounddrivers.
Onder WinME heb ik er altijd wat minder last van maar ik wil dus geen WinME meer.
De muis is ook het probleem niet, t is een Dual optical van Logitech.
Specs:
MSI K7T Turbo (VIA KT133A chipset)
Athlon XP 1600+ (niet overclockt)
MSI GeForce 4 Ti 4600
512 MB PC133
Logitech Mouseman Dual optical
Terratec DMX X-Fire 1024
Windows XP Pro
Iemand een idee waar het aan kan liggen? ik snap er namelijk niks meer van