Toon posts:

Abit Siluro MX400 64MB-TV-OUT Problemen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik me TV-OUT op full screen schakel krijg ik op me televisie paar dunne irritante strepen over me beeld wandelen (als er veel rood in beeld is is het heel erg) kan wel kijken naar de film alleen is het erg irritant als de film een beetje donkerder is want dan heb ik strepen. bij normale films zie je zo een streep of 3 - 4 rustig over me beeldnaar boven en naar beneden "WANDELEN"

Kep al van alles geprobeerd :

Mobo bios upgrade
Nieuwe drivers
andere tv-out kabel
nieuwste TV-TOOL
andere bios voor me videokaart van de abit site af heeft bijna me kaart om zeep geholpen , gelukkig kon ik blindelings me oude bios terugzetten zodat ik weer beeld had.

echt alles , maar niets helpt.
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Dat had ik ook als ik hem op fullscreen deed in tv-tool (ik had precies dezelfde videokaart als jij) Ik heb er echter nooit een oplossing voor gevonden, dus ik denk dat dat tv-chipje gewoon slecht is, want met mijn GF4 heb ik nergens last van. Dus aan mijn kabels, drivers of tv lag het iig niet, want die waren hetzelfde met die GF2MX als de GF4

Verwijderd

Topicstarter
het gekke is dat ik met mijn oude sys nergens last van had dus aan de kaart ligt het niet.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat was je oude systeem dan? En wat voor systeem heb je nu. En ik heb die kaart alleen in XP gebruikt dus misschien ligt het daar aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oude sys was P4 systeem , nu is het een tijdelijk P3 systeem
wel alle 2 INTEL chipsets gewees , ik draai geen XP maar win2k
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.