Toon posts:

Xcard alleen zwart wit

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerder topic gesloten...

Ik heb alle faq's gelezen, search gebruikt, alles geprobeerd maar alleen zwart wit op tv
Nogmaals mijn sigma xcard geeft op tv alleen zwart wit.
ik gebruik XP pro
abit KG7/512 DDR
GF3 thd 200
Aopen DVD
Nieuwste Sigma drivers +alle settings (Composite ,RGB etc)geprobeert , alle pal settings , geen verbetering.
Xp is uptodate inc alle drivers en patches.
Composite/scart = zwart wit
RGB/scart = zwart wit.
TV getuned = zwart wit
Tv out via gforce wel kleur maar zoals iedereen weet geen kwaliteit ( tvtool gebruikt en dat is niet goed genoeg, Xcard toch niet voor niets gekocht....)
dit alles geldt zowel voor DVD als divx
In de megeleverde player wel kleur op monitor (erg goed zelfs).
Please help , zit te twijffelen of ik niet een nieuwe tv moet aanschaffen(heb maar 1 video kanaal , is mijn laatste idee)!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

heb je hem al eens via je VCR/videorecorder aangesloten?
en dan via het videokanaal op je tv bekeken?

x-card--->(scart-in)VCR------>(RF-in)KTV
of
x-card--->(scart-in)VCR------>(scart-in)KTV (als je een 2e scart op je VCR hebt)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Thanks maar ik heb geen vcr... helaas

• BadMotha

BadMotha

be creative!

al 's op een andere TV geprobeerd, een portable of zo?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dat maar eens moet gaan proberen , ik gebruik nu een portable maar die heeft maar 1 video kanaal , ik meen me te herinneren dat de tv van m'n ouders meerdere video kanalen heeft ( digi camera ,vcr etc)

Overigens heb ik volop gemaild met sigma maar de antwoorden die je daar krijgt zijn om te janken (zit de stekker er wel in.....)

• BadMotha

BadMotha

be creative!

lijkt me een goede zet, we lezen het wel

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het morgen proberen , de uitkomst kon wel eens handig zijn voor in de tv out faq

Verwijderd

Topicstarter
Heb toch nog effe de tv van m'n buurman geprobeerd .......werkt prima!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

wat voor kabel gebruik je? composiet of S-Video?
Hoe oud is je TV? Het schijnt dat als je S-video kabel gebruikt (die met ronde connector met veel pinnetjes) in combinatie met (oude) TV, dit werkt inderdaad niet, want sommige (oude) TV de signaal die door deze kabel doorgeeft, niet aankan. (hele theory over gelezen ergens..). Algemeen gebruikt is de composite kabel (tulp). Vergeet niet de afstand/lengte & kwaliteit van je kabel.

tweede punt is : europese TV systeem (of hoe je dit ook noem) werkt met PAL systeem, tegenover NTSC van USA.

als het niet werkt.......opnieuw installeren? :'(

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

En dicht. Dit staat dus in de FAQ, heb je vast over het hoofd gezien ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.