Toon posts:

Notebook Wat te doen ermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een oude 486 laptop liggen met 8mb geheugen erin, een 1gb HDD en alleen maar een floppy drive. Er zit geen tvout ofzo op en geen mogelijkheid voor uitbreiding naar cdrom.
Nu is mijn vraag is het verstandig om het ding direct in de Bak te smijten of weten jullie iets leuks of uitdagends om ermee te doen? Er staat al Win95 op dus dat is alweer een voordeel. (koste wel tijd hoor met laplink!) Eigenlijk hoop ik dat de goden hem upgraden naar een ?? 2ghz?? _/-\o_

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09
(jarig!)
Ik weet zo snel nix. Maar als je 'm in een bak wil gooien zet 'm dan eerst even op deze draad:
"Wie kan deze oude hardware nog gebruiken" deel 4

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

wat voor scherm zit erop?

Mogelijk kan je het schermpje gebruiken? Aansturen wordt lastig; daar zijn peperdure kaarten voor te koop, maar mogelijk dat je ook met het moederbordje van die pc wel uit de voeten?

• Mike Jarod
  • Niet online
geef het aan het leger des heils oid, maak je er nog iemand blij mee ipv dat ding om te bouwen naar discolamp :)

• Timer
  • Laatst online: 16-06 12:09
(jarig!)
Misschien SETI@Home client erbij. Statistieken zien er wel geinig/gekleurd uit. Of izzie z/w?

• MrDirk
  • Laatst online: 04-07-2023
Begraaf hem in je tuin, zodat mensen hem later op kunnen graven en dan kunnen zien hoe de laptops er vroeger uitzagen !?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
MP3-bak. Onder DOS kan zown ding prima MP3's afspelen.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Geef gerust aan mij hoor, ik geef je er 5 euro voor :)

Verwijderd

verkopen op marktplaats... D'r zijn gekken die er wel 50 euro voor geven :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat begraven lijkt me wel wat. Maar ehm die mp3 bak wordt niet wat want er zit namelijk geen sound o.i.d. in. ??
Pagina: 1