=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Verwijderd
ok volgens mij moet je op je mobo ff een jumper omzetten zodat je usb wordt genabled....
/edit
hij ziet iig te weinig usb hoofd hubs... moeten er 4 zijn
/edit
hij ziet iig te weinig usb hoofd hubs... moeten er 4 zijn
mn handleiding zegt:
Zit ie er goed in?Note All the ribbon cables used on the extention brackeds have a red stripe on the Pin-1 side of the cable
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Staat er ook niks in de bios bij, intregrated perperials (uhh zo goed geschreven??). Daar kun je volgens mij alles over usb enzo instellen.
Verwijderd
Als het goed is kan je usb kabel maar op 1 manier op je mobo...... zit er geen jumper op??
K'ga morgen met daglicht nog maar eens puzzelen. Heb weinig zin in een brandlucht zoals in Front USB aansluiten @ ECS K7s5a (grote pics).
[ Voor 0% gewijzigd door mjdejong op 21-08-2002 23:59 . Reden: tik fout :( ]
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
niet daarvoor. eentje voor 'keyboard power on' en een 'clear cmos'Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:48:
Als het goed is kan je usb kabel maar op 1 manier op je mobo...... zit er geen jumper op??
Gelukkig is mij dat dankzij Racerij niet gebeurdmjdejong schreef op 21 augustus 2002 @ 23:53:
K'ga morgen met daglicht nog maar eens puzzelen. Heb weinig zin in een brandlucht zoals in Front USB aansluiten @ ECS K7s5a (grote pics).
Kan je die USB "controller" op het moederbord niet splitten oid?
(* Zegato geeft het 00,01% kans dat dit kan
Pagina: 1