Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Masselink / the system

Pagina: 1
Acties:

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Topicstarter
Hey hey hey.... Zoals alle hardcore twiekurs (waaronder ik mezelf ook maar schaar) intussen wel weten, is het not-done om bij je reacties allerlei stront te plaatsen. Hierbij doel ik op dingen als "grtz the system" of "Dain Bramage" (Masselink's fav.).

Beide personen produceren geregeld best interessante reacties, die ik ook positief moddereet, maar eigenlijk alleen door het laatste regeltje wel het groot archief in mogen. Is het niet mogelijk om dit soort gasten een mailtje te sturen of kunnen we ze niet gewoon omlaag modden.

Ik heb er bij sommige lui (back in the days.... :)) wel es wat van gezegd. Wat er dan gebeurt is niet dat ik +1 behulpzaam krijg (hoeft echt niet hoor, gewoon 0 gemodereerd is ook best), maar fleembeets en trolls. Ik wijs die knakker gewoon op de gangbare regels/normen.

Ik hoef niet overal te lezen dat the system een bep. reactie post. Dat zie ik toch wel boven z'n posting. En het feit dat Masselink nogal een fucked up hoofd heeft ofzo (Dain Bramage), ondanks dat 'ie geregeld behoorlijk goede dingen post.... tja.... ik zit er niet op te wachten.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Als die persoon een e-mail adres in zijn profile heeft kun je hem idd beter mailen dan een reactie te plaatsen. Zo niet dan moet het wel met een reactie. Wordt die op flamebait/troll gezet dan klaag je hier ff en dan tillen we hem weer naar 0 waar hij hoort (zeker niet op behulpzaam).

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Het potentiele probleem met iemand een mailtje sturen is dat daar weer het risico aanhangt dat je zo'n over-en-weer gezeur over Email gaat krijgen.

Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten.

Als jij bijvoorbeeld een Emailtje stuurt in de trant van :

"He joh, zou je misschien niet iedere keer je sig in je popstings willen, plaatsen, want :

A.) Dat mag niet volgens de T.net etiquette

B.) Het is ook irritant, en verspilling van ruimte."

En je krijgt dan een vette Flame als reactie terug in de vorm van :

"Rot ff op Homo, ik maak zelf wel uit wat ik tiep, stomme L*L"

(Ik roep maar wat, enigzins gechargeerd)

Ik denk dat de kans hiervoor best aanwezig is, ik denk dat je het op een andere manier moet oplossen dan :

A.) Zelf een reaktie onder de posting plaatsen.

B.) Zelf een Mailtje sturen.

De admins erop wijzen, en dat de Admins de persoon netjes op wijzen, gebaseerd op een soort "waarschuwingen-systeem" zoals je nu vaak ziet in Lieve Adjes, waar illegale zaken worden "aangegeven" of crosspostings.

Just my 0.02 cents.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Bang geworden door slechte ervaringen? >:) Meestal valt het wel mee.
(Doe het haast nooit hoor)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

irrelevant,

"Bang geworden" is niet echt de juiste term hoor, het is meer het "Hatemail" fenomeen niet echt prettig vinden....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Je moet ook niet proberen mensen te gaan sturen naar eigen maatstaven hoor, want zoiets voorkom je toch niet. even een geintje hoor : [geintje] Die kleine greetz etc. nemen minder ruimte in beslag dan onzinnige postings hiero >:)[/geintje]

Echt grapje hoor... maar wat Gameover schrijft is waar. Tijd voor een Poll ??

Hoe serieus neem je T.net ?
a) Heel erg serieus, daar leef ik voor.
b) Mwa gaat wel niet al te serieus.
c) Ach lachen toch ? is wel geinig.
d) Kun je niet serieus nemen.
e) Is toch allemaal onzin wat ze posten

Ach ik had even niets te doen, sorry voor mij overlast.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind "Dain bramage" hooguit irri en heb er vandaag weer een uur van mij mee vergald.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ja, dat Dain Bramage was mij ook al opgevallen. Uiterst irritant, geen reden om laag te modden hoor (ik gebruik die modpoints toch al nooit), maar het verpest wel de rest van de geplaatste reactie.

En hij vind het geloof ik ook wel stoer dat 'Dain Bramage'. ;)

• Hillie
  • Laatst online: 15:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Topicstarter
Inderdaad, het is geen reden om omlaag te modden, maar ik vind het best irri worden. Ach tja..... je kunt het uit blijven leggen, maar er komen toch weer nieuwe lui. Typisch weer een case van RTFM/RTFI (read the fucking manual/instructions).
Persoonlijk zie ik daar een heel verhaal staan, dus lees ik dat ff door. Anderen niet. Zelfde als met handleidingen :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Xafer: Het gaat hier om de regels op T.net, niet om iemands maatstaven. Je houdt je er aan en anders moet je niet meedoen.

En wat Masselink betreft: dat 'Dain Bramage' duidt er IMHO al op dat er niet veel aan te doen is ;) Ik vind het ook niet zo erg. Misschien gewoon zorgen dat hij een puntje lager komt dan zonder 'Dain Bramage'. Daar kan hij dan ook niet over klagen. Lullig zo'n handicap...
Pagina: 1