Hey hey hey.... Zoals alle hardcore twiekurs (waaronder ik mezelf ook maar schaar) intussen wel weten, is het not-done om bij je reacties allerlei stront te plaatsen. Hierbij doel ik op dingen als "grtz the system" of "Dain Bramage" (Masselink's fav.).
Beide personen produceren geregeld best interessante reacties, die ik ook positief moddereet, maar eigenlijk alleen door het laatste regeltje wel het groot archief in mogen. Is het niet mogelijk om dit soort gasten een mailtje te sturen of kunnen we ze niet gewoon omlaag modden.
Ik heb er bij sommige lui (back in the days....
) wel es wat van gezegd. Wat er dan gebeurt is niet dat ik +1 behulpzaam krijg (hoeft echt niet hoor, gewoon 0 gemodereerd is ook best), maar fleembeets en trolls. Ik wijs die knakker gewoon op de gangbare regels/normen.
Ik hoef niet overal te lezen dat the system een bep. reactie post. Dat zie ik toch wel boven z'n posting. En het feit dat Masselink nogal een fucked up hoofd heeft ofzo (Dain Bramage), ondanks dat 'ie geregeld behoorlijk goede dingen post.... tja.... ik zit er niet op te wachten.
Beide personen produceren geregeld best interessante reacties, die ik ook positief moddereet, maar eigenlijk alleen door het laatste regeltje wel het groot archief in mogen. Is het niet mogelijk om dit soort gasten een mailtje te sturen of kunnen we ze niet gewoon omlaag modden.
Ik heb er bij sommige lui (back in the days....
Ik hoef niet overal te lezen dat the system een bep. reactie post. Dat zie ik toch wel boven z'n posting. En het feit dat Masselink nogal een fucked up hoofd heeft ofzo (Dain Bramage), ondanks dat 'ie geregeld behoorlijk goede dingen post.... tja.... ik zit er niet op te wachten.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.