Toon posts:

Wachtijd voor Mxstream Adsl.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he, ik ben dus net verhuisd na 1 jaar op casema premium te hebben gezeten ga ik switchen naar mxstream basic xs4all omdat casema niet in nieuwbouw wijken levert (sukkels). ik heb me op dinsdag aangemeld en hoe lang duurde het bij jullie gemiddeld voordat adsl van xs4all was geleverd en werkten.?
thx

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

binnen 3 weken had ik m'n spulletjes binnen en kon ik aan de slag. Je krijgt wel heel veel post. Binnen zoveel dagen reageren als dit en dit niet klopt. <blaat blaat> je kent dat wel..
Nog ff volhouden jonguh

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

3 weken, varierend van 2 tot 4 weken, op de website www.mxstream.nl staat 2-3 weken en dat klopt ook gewoon. Uitzonderingen die 2 maanden duren ofzo (heb je altijd) daargelaten duurt die aansluiting altijd evenlang

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Faq IT
:? Hoe lang duurt het voor ik ADSL bij me thuis heb?

Dat verschilt nogal. Sommigen hebben het binnen 3 à 4 weken binnen, vanaf moment van bestellen ongeacht de provider. Anderen moesten 1,5 tot 2 maanden wachten. Sommigen wachten nog steeds. Geen pijl op te trekken dus.
Maar de laatste tijd gaat de levering van Mxstream zeer goed, dus 3 tot 6 weken.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dan kan volgens mij de FAQ wel geupdate worden, want volgens mij duurt dit tegenwoordig gewoon 3 weken hoor :). en dan met de marge 2 tot 4, 6 is echt extreem lang...

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[Airwolf] schreef op 21 augustus 2002 @ 23:11:
Faq IT
Maar de laatste tijd gaat de levering van Mxstream zeer goed, dus 3 tot 6 weken.
Klopt, ze hebben bij KPN het halve leveringsproces omgegooit.
Hierdoor vallen er minder orders in de bietenbak en gaat het veel sneller.

We zijn op dit moment bezig met iets waardoor de verhuizingen sneller gaan maar dat vergt nog wat onderzoek (we zijn er net mee begonnen).

Krankzinnige muziek vind je hier.

• wenmaar
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

wenmaar

6xSF-170 op hosola 1ktl O-NO

3 weken wachten dan krijg je een hoop post in 1 week.
Na aankomst van paket met modem ongeveer 1 a 2 uur aansluiten en installeren.
Werkt in 1 keer XS4all zeker een top provider.
Ik denk alleen dat kabel wat sneller was dan adsl.

12 X 285W JA-solar op Solar-edge 3000HD ZW

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

bazs2000 schreef op 21 augustus 2002 @ 23:15:
[...]

Klopt, ze hebben bij KPN het halve leveringsproces omgegooit.
Hierdoor vallen er minder orders in de bietenbak en gaat het veel sneller.

We zijn op dit moment bezig met iets waardoor de verhuizingen sneller gaan maar dat vergt nog wat onderzoek (we zijn er net mee begonnen).
die drie weken van tevoren vind ik ook ruim acceptabel hoor, wat veel cooler zou zijn, is dat als er een fout gemaakt wordt, die verbinding gewoon binnen een dag of twee weer terug aangelegd kan worden ofzo. Nu moet je gewoon opnieuw aanvragen (met drie weken wachttijd) als je verbinding door een fout van de kpn gesloopt wordt :(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

JvS schreef op 21 augustus 2002 @ 23:45:
die drie weken van tevoren vind ik ook ruim acceptabel hoor, wat veel cooler zou zijn, is dat als er een fout gemaakt wordt, die verbinding gewoon binnen een dag of twee weer terug aangelegd kan worden ofzo. Nu moet je gewoon opnieuw aanvragen (met drie weken wachttijd) als je verbinding door een fout van de kpn gesloopt wordt :(
Ik weet wat je bedoelt.
Het punt is alleen dat de gebruikte systemen dit soort gevallen niet kunnen verwerken, het zit hem in de achterliggende organisatie die de fysieke aansluitingen maakt, die kunnen niet zomaar een nieuwe order met dezelfde gegevens ontvangen, hier hebben alle telco's last van.

Gelukkig komt het niet vaak voor maar als het gebeurt. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Vaag dat dit alles bij jullie zo lang duurt. Hier in België levert Belgacom alle adsl lijnen binnen de 5 werkdagen. Je koopt direct je modem en splitters en na enkele dagen staat er een adsl signaal op je lijn.

Natuurlijk zijn jullie adsl abbos - specs wel stukken leuker :9

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Mjah staat toch echt in de faq dit. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.