Toon posts:

Keyboard met blauwe LEDs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een zwart toetsenbord met blauwe LEDs. Weet iemand waar ik dat kan kopen, of zal ik zelf in m'n soldeerbout moeten klimmen?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Je kunt heel simpel 3 blauwe leds plaatsen, kost je nog geen half uur. Ik heb eigenlijk nog nooit toetsenborden gezien met blauwe leds. Maar je kunt het beste een mooie nemen die lekker typt, en alle functies heeft die je nodig hebt en er zelf 3 leds in zetten. Voor zwarte toetsenborden moet je bij iemand anders zijn :P

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog niet in de winkel een (zwart) toetsenbord gezien met blauwe LEDs. Je zal dus je soldeerbout moeten pakken. Het veranderen van de groende LEDs naar blauwe is helemaal niet zo moeilijk, als je even wat FAQs e.d. leest kom je d'r veel meer over te weten.

Zwarte toetsenborden kan je overgens wel gewoon kopen in de winkel. Er is bijvoorbeeld een zwart model van de bekende Cherry toetsenborden, deze verkopen ze iig. bij ParaDigit, maar ze zullen vast ook wel bij een andere toko verkrijgbaar zijn (Cherry bordjes zijn erg populair).