Mij is gevraagd uit te zoeken hoe het komt dat een bepaalde pc onstabiel is, en evt weer goed te krijgen.
Pc staat in duitsland
bij mijn vader op het werk. Systeembeheerder is daar net weg, lekker dus....
Tis een pc met win2000prof. sp1. Vastlopers komen voor tijdens opstarten (eerst reset om weer te starten, als pc tijdens opstarten vastloopt) en ook freezes tijdens het werken.
Heb zelf thuis ook win2000prof, das wel handig dus. Bij mij is het ook niet 100% stabiel (opeens herstart tijdens internetten
) maar wel grote verschillen. Ook vreemd is dat er daar meer pc's staan met dezelfde hardware en ong zelfde software, en die geen last hebben van vastlopers.
Ook tijdens printen wil de pc wel eens vastlopen, anderen ook btw.
Wat ik vd hardware weet: AMD ong 1 GHz, 256 geheugen, Ati-videokaart; oftewel te weinig.... maar ik kan er wel achter komen wat er meer in zit.
Iemand die dit herkend, tip heeft? Bvd.
Pc staat in duitsland
Tis een pc met win2000prof. sp1. Vastlopers komen voor tijdens opstarten (eerst reset om weer te starten, als pc tijdens opstarten vastloopt) en ook freezes tijdens het werken.
Heb zelf thuis ook win2000prof, das wel handig dus. Bij mij is het ook niet 100% stabiel (opeens herstart tijdens internetten
Ook tijdens printen wil de pc wel eens vastlopen, anderen ook btw.
Wat ik vd hardware weet: AMD ong 1 GHz, 256 geheugen, Ati-videokaart; oftewel te weinig.... maar ik kan er wel achter komen wat er meer in zit.
Iemand die dit herkend, tip heeft? Bvd.