Toon posts:

Pc met win2000 loopt vast, waar eerst naar kijken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mij is gevraagd uit te zoeken hoe het komt dat een bepaalde pc onstabiel is, en evt weer goed te krijgen.

Pc staat in duitsland :o bij mijn vader op het werk. Systeembeheerder is daar net weg, lekker dus....

Tis een pc met win2000prof. sp1. Vastlopers komen voor tijdens opstarten (eerst reset om weer te starten, als pc tijdens opstarten vastloopt) en ook freezes tijdens het werken.

Heb zelf thuis ook win2000prof, das wel handig dus. Bij mij is het ook niet 100% stabiel (opeens herstart tijdens internetten :? ) maar wel grote verschillen. Ook vreemd is dat er daar meer pc's staan met dezelfde hardware en ong zelfde software, en die geen last hebben van vastlopers.

Ook tijdens printen wil de pc wel eens vastlopen, anderen ook btw.

Wat ik vd hardware weet: AMD ong 1 GHz, 256 geheugen, Ati-videokaart; oftewel te weinig.... maar ik kan er wel achter komen wat er meer in zit.

Iemand die dit herkend, tip heeft? Bvd.

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik herken het koop kingston geheugen en alles zal waarschijnlijk wel goed werken ik heb van dat naamloze M-tec geheugen en eigenlijk is het een schande dat het verkocht mag worden.
Windows is gewoon minder stabiel met slecht geheugen

...

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

brak geheugen, brakke hdd, verkeerde install, verkeerde install servicepack, virus, rare software etc. etc. kan zoveel zijn. is het niet gemakkelijker om even een nieuwe install te doen dan uitzoeken waarom hij zo onstabiel loopt ?

Verwijderd

Topicstarter
SaSxNEO schreef op 21 augustus 2002 @ 22:11:
brak geheugen, brakke hdd, verkeerde install, verkeerde install servicepack, virus, rare software etc. etc. kan zoveel zijn. is het niet gemakkelijker om even een nieuwe install te doen dan uitzoeken waarom hij zo onstabiel loopt ?
Help.....

Kan wel windows opnieuw installen, aber; heb geen verstand netwerken, en daar moet ie toch weer op werken. Of het moet simpel te doen zijn, maar zal wel niet. Krijg dan ook de neiging om dan ff mijn win2000 cd'tje van SlimmeRom te pakken -> sp1&2 direct erbij.