voor mijn disco ben ik 19" racks aan t maken. er worden er 2 van gemaakt, 1 voor mij en 1 voor mijn collega/ vriend/ draaimaat.
in de mijne komt voornamelijk audio, in de andere 2 computers, 1 voor licht, 1 voor geluid, een monitor, lichtbakken, en nog versterker en andere shit.
maar de mijne is al vrij ver gevordert, ik moet nog:
-een lade onderin maken.
-plank waar geen 19" apparatuur op staat.
-zijkanten monteren (zijn nog nat van verven)
- deksels maken
-bescherm profielen, wieltjes, handvatten E.D.
hier de pic's:

het begint met een hoop geteken en gereken....

dit is de basis van het frame, een 40/40koker, dikwandig. geeft dus veel stevigheid, want hier staat tenslotte al het gewicht op.

Het rack met mengpaneel (alectro prut) met een roostertje aan de voorzijde, en deksel boven het mengpaneel, de achterste koker is 40/40 dunwandig, om zo wat gewicht te besparen. de voorzijde en bovenzijde is 30/30 hoekprofiel, maar daar hebben we dus een randje afgeslepen zodat het een 30/15 koker is geworden, zo heb je voldoende plaats om de zijwanden te monteren, en geen associale brede rand aan de voorzijde.

hier zie je mooi de letters, blauwe metallic lak, met lettertijpe LCDs ofzo.
deze heb ik ook op de zijkant gespoten.

de letters spuit ik door uit een stevig vel karton effe de letters te snijden, dit erop te leggen en dan de spuitbus eroverheen jassen.

en dit is dus 1 zijkant, deze is 1 cm lager als het rack, zodat het deksel mooi eroverheen valt, en zo dus stevig zit.

hier dan nog het metaal waarvan ik roosters mak voor ventilatie.
en hier nog een pic. van de complete disco:

beetje vage pic, maar had niet echt zin om naar een mooie te zoeken.
in de mijne komt voornamelijk audio, in de andere 2 computers, 1 voor licht, 1 voor geluid, een monitor, lichtbakken, en nog versterker en andere shit.
maar de mijne is al vrij ver gevordert, ik moet nog:
-een lade onderin maken.
-plank waar geen 19" apparatuur op staat.
-zijkanten monteren (zijn nog nat van verven)
- deksels maken
-bescherm profielen, wieltjes, handvatten E.D.
hier de pic's:

het begint met een hoop geteken en gereken....

dit is de basis van het frame, een 40/40koker, dikwandig. geeft dus veel stevigheid, want hier staat tenslotte al het gewicht op.
Het rack met mengpaneel (alectro prut) met een roostertje aan de voorzijde, en deksel boven het mengpaneel, de achterste koker is 40/40 dunwandig, om zo wat gewicht te besparen. de voorzijde en bovenzijde is 30/30 hoekprofiel, maar daar hebben we dus een randje afgeslepen zodat het een 30/15 koker is geworden, zo heb je voldoende plaats om de zijwanden te monteren, en geen associale brede rand aan de voorzijde.
hier zie je mooi de letters, blauwe metallic lak, met lettertijpe LCDs ofzo.
deze heb ik ook op de zijkant gespoten.
de letters spuit ik door uit een stevig vel karton effe de letters te snijden, dit erop te leggen en dan de spuitbus eroverheen jassen.
en dit is dus 1 zijkant, deze is 1 cm lager als het rack, zodat het deksel mooi eroverheen valt, en zo dus stevig zit.
hier dan nog het metaal waarvan ik roosters mak voor ventilatie.
en hier nog een pic. van de complete disco:

beetje vage pic, maar had niet echt zin om naar een mooie te zoeken.