S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Oja net als onze school die aandacht wou krijgen met SETI, 1 weekend alle pc's seti laten draaien leverde 2000 wu's op, maar aandacht hebben ze niet gekregen.m.m schreef op 21 augustus 2002 @ 21:47:
Ik vraag me af of het mogelijk is om achter kennisnet UD te draaien. Dit omdat ik juist op een grandioos idee ben gekomen.
Alle scholen willen graag media-aandacht, en mijn school is daar het toppunt van ongeveer. Wat zou de directeur van zo'n school nou vinden van een krantenkop als: "KDC-computers helpen kankeronderzoek"![]()
![]()
lekkah
Denk dat dit wel eens een stimulans voor dpc-ud zou kunnen gaan betekenen![]()
PS mijn school heet dus KDC
Onze school krijgt veel voor elkaar hoorPowerCow schreef op 21 augustus 2002 @ 22:01:
[...]
Oja net als onze school die aandacht wou krijgen met SETI, 1 weekend alle pc's seti laten draaien leverde 2000 wu's op, maar aandacht hebben ze niet gekregen.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Wat was hun verwachting dan? Bij UD heb je al een team wat nu dagelijks bovenaan staat met de URL van hun site. Bij SETI hadden we 2 computerwinkels (waarvan 1 er helaas vertrokken is) in de Top 20 staan.PowerCow schreef op 21 augustus 2002 @ 22:01:
[...]
Oja net als onze school die aandacht wou krijgen met SETI, 1 weekend alle pc's seti laten draaien leverde 2000 wu's op, maar aandacht hebben ze niet gekregen.
zijn de blokjes van je school bij DPC gekomen?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P