Toon posts:

Iemand Ervaring met 'XFX Geforce 2 MX400 PCI'??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan een
Xfx Geforce 2 MX400 64MB 350 RAMDAC PCI

te kopen
vanwege het feit dat m'n neppe Compaq geen AGP slot heeft 8)7
maar een ingebouwde 'Matrox g200' heeft,:r

heeft iemand hier op GOT ervaringen met deze Specifieke Geforce 2? _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:45:
Ik was van plan een
Xfx Geforce 2 MX400 64MB 350 RAMDAC PCI

te kopen
vanwege het feit dat m'n neppe Compaq geen AGP slot heeft 8)7
maar een ingebouwde 'Matrox g200' heeft,:r

heeft iemand hier op GOT ervaringen met deze Specifieke Geforce 2? _/-\o_
Ik kan er morgen wel ff eentje voor je testen als je wil, hebben er genoeg op werk liggen

Verwijderd

Topicstarter
Als het kan GRAAG,

alvast bedankt,

ik heb zelf een HP vectra VL 7 dacht ik (de kap ligt namelijk ergens en ik weet niet waar:P )
Pentium 3
650 Hmz
200nogwat ram
draai Windows XP Prof

Verwijderd

Komt voor elkaar

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
een vriend van me en die kan max payne meekelijkdraaien
dus da zit wel goed

Verwijderd

Topicstarter
Die kan ik ook wel draaien met m'n Voodoo 2

maar ik wil Warcraft 3 en Unreal Tournament 2003 NORMAAL
op kunnen draaien, want Warcraft 3 doet het wel perfect, maar omdat 'm'n voodoo2 'zogenaamd' niet word ondersteunt dan geeft ie Na zo'n 15 minuten spelen een vage fout en dan sluit ie af, en moet Unreal Tournament 2003 (Beta'z) Word ie Gewoon niet ondersteunt dus hij start niet eenz op (fockedop)

daarom wou ik die Geforce 2 PCi kopen

Verwijderd

ik heb wel een oplossing voor je

email me maar voor je dat ding gaat kopen

want unreal 2003 gaat er niet op draaien

suijkerbuijk@noknok.nl ( msn)

suijkerbuijk37@zonnet .nl voor email

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:31:
ik heb wel een oplossing voor je

email me maar voor je dat ding gaat kopen

want unreal 2003 gaat er niet op draaien

suijkerbuijk@noknok.nl ( msn)

suijkerbuijk37@zonnet .nl voor email
UT2003 zal inderdaad niet tot nauwelijks op dat systeem draaien. Ik heb de Beta laatst bij een maat geinstalleerd die een Athlon XP 2000+ met een GF2MX400 heeft, maar dat draaide nog maar net. Op 640x480 is 't redelijk speelbaar (framerates van rond de 20), maar op 800x600 is 't eigenlijk al te zwaar.
Als je dan nog een stuk lager gaat met een PCI kaart in plaats van AGP, en met een P3 650, dan moet ik helaas tot de conclusie komen dat je computer UT2003 niet zal trekken.

Verwijderd

Dit is een forum, geen datingsite.....

Verwijderd

Topicstarter
wuahahaha

Dit is een forum, geen datingsite.....

masterlijk,,

mmmmm ik hoop dat je NIET gelijk hebt, maar toch denk ik wel dat je ENIGE waarheid spreekt, toch wel jammer maar te verwachten , maar WAT was nou de OPLOSSING?

Zeker NIEUWE PC KOPEN :P

wuahahaa
ik vind het wel HEEEEEEEL VREEMD dat een AMD Xp 2000+ dat NIET zou redden

want m'n tante heeft een P3 800 met TNT 2 en daar Werkt ie wel op, maar MANNUH LELEIK

op een Amd 1800 geforce 2 400 64 mb
werkt ie wel hoor, en niet een beetje ook,
heb het zelf gezien.
maar jah, als iemand nog TIPS heeft of INFORMATIE, meld het dan Alsje even,

Ik ga em denk ik morgen kopen toch nog, (want is toch nog beter dan een Voodoo2)
zal ook gelijk eeen celeron 1300 halen,

Verwijderd

Wacht eerst maar even totdat ik em getest heb, specs waar die op getest wordt(waarschijnlijk):

Asus A7V266
256MB DDR Z-Merk :)
Amd Athlon XP 1700+
40GB Maxtor 72K

Origineel met GF4 MX440=4800 3DMarks

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb dat ding ook, ik wilde al een andere videokaart hebben, omdat ik een cheapass onboard ding heb... En ik moest helaas wel PCI, mn mobo heeft geen AGP sloten (ja, lach maar...).

maar ik ben er blij mee, vind het een perfect ding, maar voor spellen kan ik je weinig info geven, hangt ook veel af van wat je andere specs zijn. Ik gebruik hem hoofdzakelijk om divxjes te kijken via de TV-Out, en bevalt iig prima :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
iz goed ik zal wachten,

het is of die geforce 2 of die hercules kaart

Verwijderd

Of je UT 2003 op jouw systeem kan draaien (met een beetje speelbare framerates that is) met een gf2mx erin betwijfel ik (dat van die xp 2000+ die em niet trok is bullshit: wat zouden de system specs voor ut2003 dan wel niet moeten zijn?!), maar die kaart zou sowiezo geen miskoop zijn voor jou systeem. Met een overgang van een VooDoo2 naar een geforce 2 mx 400 kun je zeker een stevige in-game performance increase verw88. En aangezien die kaart niet zo duur meer is zou ik het koopje sowiezo overwegen...

Verwijderd

eehm,, PCI?? had dat niet een bandbreedthe van max 200 of 500mb p/s?? Zonde van je geld maar je hebt dan blijkbaar geen andere keus dan het maar aan te schaffen. PCI is 25050832593x zo trager als AGP & zal je nooit de volle snelheid uit je kaart kunnen trekken. Unreal2003 Draait bij mij uitstekend op 640x480 (alles max behalve 3d audio !!) op een 600mhz machine,, maar ik moer er wel bij zeggen dat ook alles software matig getweaked is, dus alles staat voor performance, en het is erg vreemd dat op een XP2000+ met een gf2 mx erg lage framerates gehaald worden, dan zou ik toch de setting even nakijken zoals V-Sync. Gf2mx is perfect voor een machine tussen 500 ~ 1000mhz, je benut de volle performance :9, tja,, ik zou dan toch kiezen voor die gf2 omdat er een T&L hardware matige unit in zit wat heel veel meeneemt qua performance, met 3dmark 2001 trek ik er 1843 puntjes uit (nie veel, maar genoeg voor mij!)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
LuNaTiC schreef op 22 augustus 2002 @ 02:56:
Ik heb dat ding ook, ik wilde al een andere videokaart hebben, omdat ik een cheapass onboard ding heb... En ik moest helaas wel PCI, mn mobo heeft geen AGP sloten (ja, lach maar...).

maar ik ben er blij mee, vind het een perfect ding, maar voor spellen kan ik je weinig info geven, hangt ook veel af van wat je andere specs zijn. Ik gebruik hem hoofdzakelijk om divxjes te kijken via de TV-Out, en bevalt iig prima :)
daar is het idd een goeie kaart voor

offtopic eigenlijk moet er bij jou avatar geluid zitten :o
manamana tuuttuuu tututu mananmana

Verwijderd

Topicstarter
ik ga zoiezo een p4 regelen, maar dat duurt nog wel even, zo'n maand ofzo
maar ik wil nu een beetje een goede 3d Kaart hebben om de MEESTE spellen te kunnen spelen, want die Creative Voodoo2 die red het niet met de meeste spellen, Unreal Tournament, Blaast ie wel als een Trein doet het perfect, (dat speel ik ook het meest), maar Warcraft 3 niet, gaar hoor

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb die in mij pc tje
kijk hier maar is> Deze score goed voor dit videokaartje?

Arch Linux

Verwijderd

Topicstarter
PERFECT, iemand met een configuratie die een beetje vergelijk baar is EINDELIJK,

een framerate van 35 is toch speelbaar?

dan hoor je mij niet klagen, hoor, ik koop wel een p4 volgende maand ofzo

dan kan ik em wel perfect spelen, maar voor voorlopig is dat toch goed?
als ik em slecht vind dan kan ik alsnog Warcraft 3 spelen NORMAAL eindelijk !!!!!!

ik vraag me af waar die TweakGuy Blijft? hij zou die kaart even voor me testen.

ik wacht al de heledag op em

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 19:21
IK heb die xfx geforce 2 400 mx pci sinds een paar weken. Quake3, Mohaa enzo zijn goed te spele op 800x600 met een fps rond de 25/30 (quake3 zelfs 40/45 soms). Het is gewoon die PCI bus die alles tegenhoud. Enige wat een beetje helpt is de FSB omhoog zodat de PCi bus wat sneller gaat en je iets meer bandbreedte krijgt, maar dat verschil is niet heel groot. Memspeed verhogen van dat kaartje scheelt ook wel iets en in mindere mate de core.
Ik ben er erg tevreden over, maar dat komt mede omdat ik hiervoor dus een onboard ati rage pro met 8 mb geheuge had. En daar valt geen hedendaagse game fatsoenlijk mee te spelen.
Ik ben er dus flink op vooruit gegaan. Het is ook maar wat je gewend ben, bijvoorbeeld als je gewend bent aan 80 fps of meer, wil je echt niet meer gamen met dit kaartje. Als je niet zoveel eisend bent is het goed te doen.
Ik denk ook dat dit de beste pci videokaart is die er te krijgen is. (qua performance)
En de prijs is ook niet echt heel duur. (mycom 89,- inc. levering).

Verwijderd

Bij alternate zag ik een gf4 mx420 pci is dat misschien een optie voor 109 euro.
Draai in iedergeval beter dan die gf2.

Verwijderd

Topicstarter
bij alternate? maff wist niet eens dat die bestond?
ik ga nu even info over zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Thanxx voor de GOUDEN TIP

Perfect,

bedankt, ik denk dan dat ik Die ga halen dan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.