Toon posts:

Leadtek ti4200 128mb VIVO vraagjes :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eindelijk binnen!!! ohoho wat een geil kaartje is dit :)
yes, yes, NO?!!?!

ik kijk goed, naar de kaart en zie dat op de achterkant de heatsink niet helemaal op de laatste geheugen module drukt, wel een beetje maar er zit nog echt een heel klein beetje ruimte tussen :(

ik had gehoord dat bij het wel bij meerder leadteks zo was, iemand ervaring???
en wat is jullie overclock resultaten? en ik kom nu niet verder dan 560mem en 300 core maar ja die koeling zit er ook een beetjer (erg) lossejes op! Dan maar vast draaien met 2 m3 boutjes???

hopelijk helpen jullie me, almachtige tweakers _/-\o_ aan deze vraagstelingen.

Verwijderd

almachtige tweakers
slijmert :p

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
wat thermal adhesive ...... klaar :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kunt ook die pinnetjes met veertjes vervangen door schroefjes, ff langs de Gamma of welke andere bouwmarkt dan ook en ff nieuwe passende schroefjes halen :) Niet te strak schroeven trouwens, want door een halve slag verder te draaien, draai je zo een memchippie kapot. Om die reden kun je er ook misschien een plastic ringetje tussen doen die normaal tussen je mobo en de schroefjes zitten.

'k Moet dit zelf ook nog ff regelen: koeler eraf, artic silver II ertussen en dan schroefjes gebruiken ipv die plastic pinnetjes. (maar eerst de kaart terugsturen ivm RMA :))

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
En hoe hebben jullie dan met die Nvidia refrech fix gedaan ?
ik heb de nieuwste gedown en die kan niet mijn leadtek zien als en ti4200, ook heb ik al de update gedraait.
Hij blijft in windows mooi op 100 hz in 1280 bij 1024 in de spellen knalt terug naar 60 hz en dat is fucking irri :(

ps bedankt voor de info.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 09:22:
En hoe hebben jullie dan met die Nvidia refrech fix gedaan ?
ik heb de nieuwste gedown en die kan niet mijn leadtek zien als en ti4200, ook heb ik al de update gedraait.
Hij blijft in windows mooi op 100 hz in 1280 bij 1024 in de spellen knalt terug naar 60 hz en dat is fucking irri :(

ps bedankt voor de info.
Je kunt bij DirectX spellen de Refreshrate overriden via:
dxdiag.exe Ga dan naar de meest rechtse tab met de titel "More Help"
Daar kun je op de onderste knop druk om de refreshrate te overriden >:)

Als je opengl gebruikt zul je bijv. Powerstrip moeten gebruiken wil je het goed laten werken ...

JayGTeam (213177)

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Grrrrrene schreef op 21 augustus 2002 @ 22:18:
Je kunt ook die pinnetjes met veertjes vervangen door schroefjes, ff langs de Gamma of welke andere bouwmarkt dan ook en ff nieuwe passende schroefjes halen :) Niet te strak schroeven trouwens, want door een halve slag verder te draaien, draai je zo een memchippie kapot. Om die reden kun je er ook misschien een plastic ringetje tussen doen die normaal tussen je mobo en de schroefjes zitten.

'k Moet dit zelf ook nog ff regelen: koeler eraf, artic silver II ertussen en dan schroefjes gebruiken ipv die plastic pinnetjes. (maar eerst de kaart terugsturen ivm RMA :))
Dat wilde ik dus ook proberen.
Maar het is niet afdoende om alleen een paar schroefjes erin te draaien.

Het memchippie bij het pijltje maakt bij mij géén contact met de heatsink.
De zwarte puntjes zijn de plaatsen waar hij vast zit.
Zoals je ziet op het plaatje heeft het dan geen zin om de boel strakker aan te draaien.
Want dat levert niet genoeg druk op om het chippie bij het pijltje vast te klemmen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Memsink.jpg

Nu ga ik dus maar op zoek naar een of ander klemmetje dat ik om de kaart kan
klemmen aan de zijkant.
Dat zou moeten lukken denk ik. :7 B)

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Misschien met een tie-rip om de hele kaart heen? is plastic dus moet geen kwaad kunnen.
en het ziet er misschien niet zo mooi uit, maar heeft wel een tweaker-uitstraling ;)

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En het gaat natuurlijk om die uitstraling :P

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
ja das waar,

ik heb alles er af gehaald en tot mijn grote verbazing zat op de mem en core maar een kleint K*T druppeltje coolpprut :(

niet normaal voor leadtek ofwel???
heb dus nieuwe coolprut er tussen gedaan en de heatsink worden direct wat warmer. me intake van 92 blaast lekker er overheen.

trouwens ik haal 7800 3dmarks 2001 met een celly 2 op 1333 en 256 sdram en 60 gig, is dat now snel of niet??? (wel op 290/550)

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 16:56
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 08:47:
ja das waar,

ik heb alles er af gehaald en tot mijn grote verbazing zat op de mem en core maar een kleint K*T druppeltje coolpprut :(

niet normaal voor leadtek ofwel???
heb dus nieuwe coolprut er tussen gedaan en de heatsink worden direct wat warmer. me intake van 92 blaast lekker er overheen.

trouwens ik haal 7800 3dmarks 2001 met een celly 2 op 1333 en 256 sdram en 60 gig, is dat now snel of niet???
Ja da's normaal... niet te veel over nadenken (doen ze ivm de kosten/gewenste resultaat).

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
Vanz, ik heb even nagedacht ik kom asap even langs, gaan we een klemmetje maken, van plexiglas. :)

me leadtek ti4400 heb ook nieuw record gezet 275/550 @ 323/645 :P

ga nog even wat AS epoxy gebruiken denk ik. beetje vijlen later ivm garantie maar toch :P

xie zondag denk ik.

bel jij Niels nog even. voor de band

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geil Q, ene ASAP watte bedoel je daarmee koetje?

goed maare wel vandaaag oefenen he!!1

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
ASAP = As Soon As Possible

Ken je afkortingen :P

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
As Soon As Possible, ben nu nog even bezig hier... ben rond 7 uur bij je... genoeg off-topic.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1