[Jedi Outcast] finale ineens SUPER traag

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Ben ik de enige die dit heeft???

het hele spel heeft lekker gelopen, alleen als er 10> stormtrroopers in beeld kwamen ging ie wel een beetje schokken

nu kom ik helemaal op het eind Desann tegen en krijg ik me toch geschok waar je naar van wordt

ik kan dus echt zo Desann niet verslaan.......heb al alles op low enzo gezet en nog steeds speelt het niet top....
waar slaat dit op dat het ineens zo gaat schokken met maar 1 tegenstander in beeld?

(en dan wil ik meteen ff vragen HOE ik die gast ooit dood krijg, want langer dan 10 seconden heb ik nog niet volgehouden mijn god constant krijg ik pushes, grips en throws langs mn oren niet normaal......)

PIII 800@804 Mhz

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34

Willybubba

Nut up or shut up.

Waarom het schokt weet ik niet, maar de manier waarop ik Desann dood kreeg is zo simpel als wat: Saber Throw 1 van die pilaren omver op het goeie moment en hij mietert op zijn kop...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik deed speed en dan met mn saber bij zn nek houden en rondlopen, viel opeens zn hoofd eraf >:)

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, met g_saberrealisticcombat 3 kan elke n00b Desann verslaan :) mind you, dan ben je zelf ook sneller dood, maar Desann nog net iets sneller als je het goed doet.

Ik heb em op twee manieren verslagen.
1. pilaar op zn hoofd
2. door die Force straal springen, vervolgens gripte die me, ik pushte em op de grond (dat kan dan met die extra Force. Jedi Knight moeilijkheidsgraad) vervolgens speed aan, heavy style, en zwaaien maar. Ik denk dat ik realistic ding aan had staan, want hij was met 1 slag naar zn hoofd dood. Echter, normaal als je realistic aan hebt en je switcht levels zet ie het weer uit, dus wie weet heb ik em echt verslagen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Zet de volgende keer effe MAJOR SPOILER in de titel.... blijft het voor andere ook nog leuk. :P

• Noedelsupke
uhm was het niet te verwachten dat je ooit tegen Desann zou komen te vechten????

maarja wtf is het verschil met saberrealisticcombat 1 en 3??? ik deed altijd 1 intypen zodat ik lekker lichaamsdelen zie vliegen

PIII 800@804 Mhz

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
desann vechten is makkelijk als je die vertraging maar wegkrijgt. nieuwste patch al geprobeerd? gebruik ook force pull zodat hij niet kan zwaaien met zijn sabertje

TMAXTINT

• Noedelsupke
uhm die onofficiele patch nog niet geprobeerd nee maar dan ben ik (volges mij) mn savegams kwijt cq ze werken dan niet meer

en daar heb ik niet echt zin in

PIII 800@804 Mhz

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon saberen en jumpen etc moet lukken op juiste momenten absorb gebruiken :)
Nooit echt moeite mee gehad, maar had ook al wat online ervaring :)

Verwijderd

absorb :? Zat die ook in singleplayer? Kan me het niet meer herrinneren... is dan ook wel een aardig tijdje geleden dat ik het gespeeld heb offcourse :D

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Valkyre

Kitesurf FTW!

waarom hij schokked weet ik niet, maar ik heb hem op de aller hoogste moeilijkheidsgraad gewoon met speed afgeslacht

iRacing Profiel

Pagina: 1