Toon posts:

Radius video kaart onder MacOS X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all :)

Ik heb een (oude) radius video kaart. deze doet t perfect onder MacOS 9.2.2 zonder drivers, maar onder MacOS X wil t ding niet eens werken...

heel apple KnowledgeBase afgezocht, en google. maar er is niets meer te vinden over radius of hun kaarten. that is, geen OS X ondersteunings informatie.

weet iemand hier meer ?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Radius, poe he da's oud...
Kan me enkel voorstellen dat je uitzoekt wat de specs zijn van die kaart (ramdac chip? geheugen? interface?) en kijken of er linux support voor is; en of dat voor Darwin voor elkaar te krijgen is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 21 augustus 2002 @ 23:31:
Radius, poe he da's oud...
Kan me enkel voorstellen dat je uitzoekt wat de specs zijn van die kaart (ramdac chip? geheugen? interface?) en kijken of er linux support voor is; en of dat voor Darwin voor elkaar te krijgen is.
hmmm, geheugen denk MB of 4 -> 8 chipsets valt niks van te zien, daar dr nog een kaart op zit... alleen veel radius stickertjes met FCC approval :)

linux support kan inderdaad een optie zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
grrrr. ik heb gezocht, maar niet gevonden...

en radius bestaat ook niet meer, opdat de source van die drivers (voor porting naar OS X) ook pleite is....

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

ik denk dat je beter een nieuwe kan kopen dan eindeloos lang zoeken naar support voor een ranzig oud kaartje :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 22 augustus 2002 @ 16:57:
ik denk dat je beter een nieuwe kan kopen dan eindeloos lang zoeken naar support voor een ranzig oud kaartje :P
true. maar t probleem is, bij macwarehouse vond ik alleen een AGP videokaart, terwijl ik graag een PCI wil, zodat ik extended desktop kan gebruiken :)
Pagina: 1