Ik kan bij bij ons waar ik woon geen Kabel of ASDL internet krijgen... weet er iemand misschien een goed alternatief voor ISDN want internet is op deze manier gewoon veel te duur en te langzaam.
Maakt niet uit... heb wat dat betreft wel genoeg geld op zak
Leased lijntje aan laten leggen danKunstgebit666 schreef op 21 augustus 2002 @ 20:44:
[...]
Maakt niet uit... heb wat dat betreft wel genoeg geld op zak
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dan zou ik een lijntje van minstens 10 km aan moeten laten leggen
of via een satteliet geloofd dat het T1 hhet of zo maar das ook best prijzig volgens mij. Ik had 1x gekeen en dan moest je volgens mij bij ide ene per mb betalen (ik weet niet meer hoeveel) dus da was best prijzig.
Verwijderd
Flatfee ISDN via One.Tel...kost 250 euro per maand en je zit er niet voor een jaar aan vast.
Dual ISDN is toegestaan voor dezelfde prijs...., dat werd me gezegd toe ik het aan de helpdesk vroeg......
Dual ISDN is toegestaan voor dezelfde prijs...., dat werd me gezegd toe ik het aan de helpdesk vroeg......
Moet je daar ook hardware voor aanschaffen of kan dat gewoon met je ISDN modem, lijkt me niet dat dan de snelheid omhoog gaat... of is er in dit geval helemaal geen snelheids winst te behalen? Het is gewoon kl*te dat hier nog nix te krijgen is en waarschijnlijk de eerste weet ik het hoeveel jaren niet komt.
Aan de replies te zien zal er wel nix zijn, toch bedankt voor de moeite...
Verwijderd
zoiets: http://directv.direcway.com (dus per satelliet)
of toch een leased line? daar moet je KPN maar eens over bellen
succes iig
of toch een leased line? daar moet je KPN maar eens over bellen
succes iig
Ja dat is wel leuk via de satelliet maar het heeft enkele nadelen:
- vaak dure hardware
- nog steeds inbellen, dus nog veel geld kwijt
- dus niet onbeperkt on-line
ik wil gewoon ALTIJD on-line zijn voor een vast bedrag per maand. En het downloaden moet sneller gaan als 8 kb/s.
- vaak dure hardware
ik wil gewoon ALTIJD on-line zijn voor een vast bedrag per maand. En het downloaden moet sneller gaan als 8 kb/s.
Verwijderd
DUAL ISDNKunstgebit666 schreef op 23 augustus 2002 @ 18:39:
Ja dat is wel leuk via de satelliet maar het heeft enkele nadelen:
- vaak dure hardware
Verwijderd
ik welk gat woon jij in hemels naam....... je kan altijd nog sataliet internet nemen, kost wat maar dan heb je wat
Verwijderd
hmmm ok, ik dacht even n.a.v. deze quote
dat satelliet wel een optie was... tja dan zou ik inderdaad maar naar isdn gaan kijken, als het niet duur mag zijn. een leased line is dan ook geen optie.Maakt niet uit... heb wat dat betreft wel genoeg geld op zak
Verwijderd
Ik (kunstgebit666 starte dit topic voor mij..) woon dus in Moergestel, dat is inderdaad een GAT vlabij Tilburg. Het probleem is dus dat je met satelliet nog steeds telefoon kosten blijft houden en dat je met ISDN of met dual ISDN een te langzame snelheid haalt. Ik bedoel wie wil er nu bijvoorbeeld een film downloaden met 14 kb/s??? Duurt nog steeds dagen... Eigenlijk heb ik nix aan deze topic want ik wist toch al dat er niets voor handen was hier. de enigste optie is misschien Flatfee ISDN via One.Tel wel geen hoge snelheid maar iig onbeperkt on-line...
Heb je ook nog een isdn of 56k lijn nodig voor de upload he. Of een hele dure satelliet met uplink....Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:07:
ik welk gat woon jij in hemels naam....... je kan altijd nog sataliet internet nemen, kost wat maar dan heb je wat
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1