Toon posts:

USB werkt niet op MSI-845E-BLR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuw MSI-845E mobo gekocht met p4 2.4G, alleen USB werkt van geen kant. Als ik een USB modem aansluit zie ik de power heel even aangaan en daarna weer uit.

Het moederbord beschikt over 2 onboard USB poorten , 2 usb1.1 in een bracket en 2 usb 2.0 in een bracket. Ik heb geen flauw idee waarom het niet werkt.

Ik heb een Bluetooth module aangeloten, waardoor de tweede USB2 poort niet gebruikt kan worden ofzo, alleen geen enkele USB poort werkt :(

Kan iemand me helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Ik zit echt met de handen in het haar... Kan geen stuurtje aansluiten, geen cam, geen modem, geen gamepad :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is niet de bedoeling dat je binnen 24 uur al kickt..

Ontopic: heb je de USB instellingen ook in de BIOS gecheckt? Misschien dat een laatste BIOS update helpt? Heb je al de laatste Intel drivers overheen gegooid?

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 21 augustus 2002 @ 21:40:
Het is niet de bedoeling dat je binnen 24 uur al kickt..

Ontopic: heb je de USB instellingen ook in de BIOS gecheckt? Misschien dat een laatste BIOS update helpt? Heb je al de laatste Intel drivers overheen gegooid?
Sorry, was echt ten einde raad en wou gewoon USB werkend hebben... maar goed het is inmiddels opgelost door middel van het gebruik van MSI LiveUpdate. Daarmee installeer je nieuwe USB 2.0 drivers, dat zijn in theorie dezelfde als die op de CD staan maar die van LiveUpdate werken dus wel.

iig bedankt voor de moeite :)