Superweb is *****

Pagina: 1
Acties:

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:40
Heb net een telefoontje van superweb gehad, ze willen me ook nog een nieuw abbonnement aanpraten. Nadat ze mijn abbonnement voor onbeperkt internet zonder telefoonkosten hebben opgeheven. De downloadsnelheden begonnen eindelijk normaal te worden en dan kappen ze ermee. Is mijn hele isdn centrale van 700 piek voor niks geweest. Nadat ik hen geholpen heb toen alles nog vreselijk slecht ging laten ze me nu gewoon zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Pc123 op 20-09-2006 22:46 ]

• Pc123
oh foutje het kopieren en plakken met de koetjes ging niet helemaal goed :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ze belde mij ook gisteren.

Ik heb die mevrouw even compleet afgezeken en gezegd dat ik nu bij hun "collega's van Quickonline" zit >:)

• Pc123
een lotgenoot, werkt quickonline trouwens een beetje goed?

• Timmey
  • Niet online
Nee man!

Ik mag niet eens meer dan 120 uur p/maand internetten van die afzetters.

Ik ben benieuwd wanneer ik m'n eerste waarschuwing krijg, dan is het oorlog >:)

Verwijderd

mij belden die mevrouw vannavond , ik heb haar ff met en smyley verteld dat ik nu kabel heb en niet van plan ben trug te gaan naar zo'n waardeloze provider :(

• budi
  • Laatst online: 13:35
Aaarrghhh, dus QuickOnline en Superweb (aka Quickoffline en Supernep) zijn allebei bagger, dus dan maar voor een huurlijntje? ;)

Ik had begrepen dat een 128K ISDN lijntje naar een provider in totaal zo'n 700 gulden per week zou kosten? Dat is wel balen :(. Ik had nog een klein beetje met het idee gespeeld de hele buurt te mobiliseren (ik woon in zo'n antieke gemeente) en dan gezamelijk een huurlijn te laten leggen, netwerk bouwen, kosten delen en zo redelijk goedkoop zonder telefoonkosten het internet op. Maar ja, daar zitten ook weer zo gigagigagigantisch veel haken en ogen aan. <zucht> dan maar gewoon telefoonkosten betalen en wachten op kabelinternet of ADSL (Bussum: zeker niet voor 2002) :'(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1