Aopen CD-rom's?

Pagina: 1
Acties:

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Zijn dit redelijke CD-rom's qua kwaliteit en geluid?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 20:50 schreef FrankGuthrie het volgende:
Zijn dit redelijke CD-rom's qua kwaliteit en geluid?[/quote]AOpen maakt toch spelers en writers en geen media ?

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 22:38 schreef Killemov het volgende:
AOpen maakt toch spelers en writers en geen media ?[/quote]Dat bedoel ik ook, cd-rom spelers, foutje

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ja zijn heel goed en maken niet zo veel lawaai voor zeer weinig geld. Maar als je wat meer te besteden hebt raad ik je toch een Kenwood 72 speed aan, zijn een stuk sneller, maakt ongeveer evenveel lawaai en is iets stabieler.

In ieder geval geen Acer nemen, want dat is om te huilen :'(

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 00:56 schreef Neman het volgende:
Ja zijn heel goed en maken niet zo veel lawaai voor zeer weinig geld. Maar als je wat meer te besteden hebt raad ik je toch een Kenwood 72 speed aan, zijn een stuk sneller, maakt ongeveer evenveel lawaai en is iets stabieler.

In ieder geval geen Acer nemen, want dat is om te huilen :'([/quote]Maar die snelheden worden toch niet behaald?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

A-open komt er in de tests niet best uit, vooral niet met audio extracten, ik heb zelf 2 van die dingen en ben er niet tevreden over, mijn noname 48 speed is beter.....

Verwijderd

Aopen maakt de ranzigste cd-rom spelers die je maar kan krijgen, die dingen maken ontiegelijk veel herrie, zijn niet supersnel en lezen ook nog niet geweldig, ook duurt het lang voordat de tray opengaat als je op eject drukt.

Sony maakt perfecte cd-rom spelers, stil en heeeeeeeeeeeeeeel snel.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 11:42
dit heb ik meer gehoord (aopen = nie goed) daarom heb ik een ASUS besteld... maar ik weet dus niet meer...

WEBN & chill (@IBKR)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een 48x Aopen en is top hoor, ik heb ook een Aopen writer en ben ik ook zeer tevreden over, geen buffer unders terwijl ik aan het cs'en ben enz.

Aopen maakt wel media, Ik heb rewritable's en gewone cdr's van Aopen.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 09:54 schreef Thermo het volgende:
Ik heb een 48x Aopen en is top hoor, ik heb ook een Aopen writer en ben ik ook zeer tevreden over, geen buffer unders terwijl ik aan het cs'en ben enz.

Aopen maakt wel media, Ik heb rewritable's en gewone cdr's van Aopen.[/quote]Heb de Aopen 52 speed in bestelling staan dus wou het even weten. Van zulke reacties wordt ik weer wat vrolijker :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 17:24
Ik heb zelf een Plextor 40x SCSI, maar ook nog twee A-open 40x speed cd-rom spelers. Nog nooit wat mis mee geweest.
Ze lezen hartstikke snel en de tray gaat juist snel open bij mij (ok, als een CD op volle toeren is duurt het ff, maar dat is logisch want de CD mot afremmen :) )
Enige nadeel is alleen de DAE, daar bakt ie niet veel van. Maar daar schijnt voornamelijk de 40x speed versie last van te hebben.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Pagina: 1