Toon posts:

3d Presentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi...

Ik wil een 3d presentatie geven over het bedrijf van mij pa....
Nu weet ik niet precies met welke software ik een aardige presentatie kan maken
De bedoeling is om eerst een tellertje te laten aftellen 5,4,3,2,1 START... en dan een bliksem met donkerslag... en daarna een foto van zijn pand etc...

Hoe kan ik dit het snelst en het mooist realiseren...

Ik heb op internet al wat info gevonden etc.. maar nog niet echt wat ik zoek..

Kan iemand mij helpen..???

Dankje

Verwijderd

Powerpoint :X

Verwijderd

flash, director ... waarop wil je het uitbrengen? CD? internet? intranet? DVD? weet ik veel ... :P

Verwijderd

Topicstarter
een presentatie op cd...... | powerpoint...???

Verwijderd

director prefereer ik, daarna flash, en daarna veeeeeeeeeeeeeeeeeeeer daarna powerpoint

maar moet er interactie in??? zo nee, waarom niet gewoon een filmpje in Aftereffects gemaakt?

Verwijderd

Powerpoint, Lightwave, Maya, Director, Flash, 3d studio MAX, After Effects, Swift 3D, Dimensions, noem het maar...

Ga daar maar eens op verder zoeken, en download eventueel wat samples, demo's of trial versies. Je kunt wel zeggen dat je info hebt gevonden op het internet, en dat het niet was wat je zocht, maar wat heb je gevonden, en waarom was het niet wat je zocht?

Het is hier een klein beetje self-service, als je het niet erg vindt. Het is niet zo dat iedereen meteen naar je toe komt rennen om je antwoorden te geven. Niet voordat jij voldoende informatie hebt gegeven. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2002 22:11 . Reden: typo ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.