Toon posts:

SMSen met MSN Messenger?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nou of het mogelijk is om met MSN Messenger SMS berichten te versturen?? Of moet je je daarvoor aanmelden en dan geld betalen.

Want sommige contacten hebben de mogelijkheid mij een sms-bericht te versturen alleen komt er dan nix aan.

Verwijderd

N_E_E

Verwijderd

de meeste gsm providers blokkeren internet SMS berichten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:01:
Echt niet dus! Alleen die paar domme Nederlandse, maar als je een beetje kwaliteits-site hebt (eigen sender-id), heb je daar ook geen last van ;)

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 11:21

red bull

Keeps me awake !

Kan je misschien een paar linkjes posten ?

Verwijderd

dickies ik geloof dat jij het verhaal niet helemaal gelezen hebt.
in verkorte vorm : hij wil een SMS sturen via MSN :)

edit:

en die SMSjes gaan via een gateway die wel door veel GSM providers geblokkeerd word :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:01:
Ja, maar die houden wel rekening met Hotmail en MSN hoor! 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:07:
dickies ik geloof dat jij het verhaal niet helemaal gelezen hebt.
in verkorte vorm : hij wil een SMS sturen via MSN :)

edit:
en die SMSjes gaan via een gateway die wel door veel GSM providers geblokkeerd word :)
owja dat is zo ;)

Ik zal et goed maken:

Het is niet zo maar smsen zoals jij denkt ;)
k heb het zelf ook een tijdje gehad. Je kan je aanmelden bij msn mobile. Daar kan je, bv hotmail berichten en berichten die mensen naar jou kunnen sturen via msn, door laten sturen naar het email-adres wat bij je mobiel hoort (bij mij was dat 123456790@telfort.nl bv.) Dat stuurt je provider dan naar je mobiel ;)

Lang verhaal maar het is dus niet zomaar smsen, en bijna niemand kan het!

======edit=======
btw, ik lees net je kleine regeltjes :) Als ik gewoon echt het afzender nummer verander met een gateway als die van clickatell.com, dan is dat toch precies hetzelfde als dat ik vanaf me eigen mobiel stuur?? Of kunnen ze daar achter komen??

Verwijderd

Beste mensen let op!

Ik heb vandaag mijn Telfort factuur gehad.
Daarop staat dat ik een groot aantal "Premium diensten" heb afgenomen.
Dit staat onder het kopje specificatie berichten.

Nu stuur ik echt NOOIT vanaf mijn mobiel een SMSje dus ik dacht direct
"hoe kan dat nou".

En wat blijkt. Ik had mijn mobiel nummer opgegeven in msn en aangezet dat mensen mij via msn mochten smsen. Echter kost dat de ontvanger geld!
:(

Ik heb dus nu een klein bedrag aan kosten, helaas heb ik een week geleden een soort van SMSbom gehad van een lollige klas genoot. Ik houd mijn hard vast als ik de aankomende factuur krijg te zien. Ik denk dat ik eens met deze jonge ga praten.

Dus mijn advies, zet deze nutteloze dienst uit! Het kost alleen maar geld zonder dat je dat zelf zou willen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 20:35 ]

Pagina: 1