Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

virus op motorola m35888 van telfort ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een klasgenoot van mij zeg een virus op z'n motorola m35888 te hebben , hij zegt ook :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het licht niet aan m'n simkaart [/quote]maar dan wil ik wel es weten waar dat virus zich dan huishoud ,

please helpen ,

Verwijderd

Virusop GSM? Onmogelijk!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, er kan een virus in je motorola zitten. Als hij vervolgens af gaat tellen, dan krijg je een ontploffing die ongekend is en waarbij je een krater van minstens 10 vierkante kilometer krijgt.

(Lees: NEE!!!)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 22:47 schreef Niek het volgende:
Virusop GSM? Onmogelijk![/quote]Nou volgens mij niet helemaal...
Ik heb laatst gehoord dat een service provider via cellbroadcasting gewoon een stukje software op je gsm kan zetten.
Nou is het niet waarschijnlijk dat er iemand van KPN, Libertel etc. virussen gaat coden, maar het kan...

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19

uibeltje

Idiotheque

Pas maar op, starks wordt je er ziek van en moet je in bed blijven. Dus alleen die telefoon gebruiken als ie is ingepakt in een stukkie verband :P

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>pas maar op , straks wordt je er ziek van en moet je in bed blijven , dus alleen de telefoon gebruiken als ie is ingepakt in verband .[/quote]is een hoesje ook goed ?? , uibeltje ??

Verwijderd

Topicstarter
nou ???? :)

Verwijderd

motorola m3588 is waardeloos.... zeker cham. nokia RULES..... ;)

Verwijderd

KAN NEVER :)

p.s. welk virus wil nou op z'on lomp dik afschuwlijk toestel terecht komen ;)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:07
Eerst wilde ik hier niet op reageren omdat het woord "NEE" en "KAN NIET" (die laatste zijn zelfs 2 woorden), al genoeg op deze pagina voorkomen. Denk na: Jehova's maken je bang dat de wereld vergaat, is dat in de 250 jaar (of meer) al 1 keer gebeurt? Zal er een virus in je telefoon komen (dat is dus ook bangmakerij). Voor diegene die dit niet snapt, kan kloppen, heb dit in 15 seconden getyped...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1