Waar ook niks mis mee is, beweer ik ook nergens

Alleen vind ik het dus nogal tegenstrijdig. Wel begrijpelijk aan de ene kant: forum zuiver houden, alleen zie ik dus dat sommige users dus toch eerst hun kennis gebruiken als 'wachtwoord' (lees: voldoende techposts) voor de huiskamer. Eenmaal het 'wachtwoord' gekregen, snel de huiskamer binnen en er niet meer uit... Daarmee wordt in ieder geval 1 doel voorbij gestreefd.
Immers:
- wil je onzin posten, ga dan naar FOK ofzo (dit is niet de eerste keer dat dit gezegd wordt; mods halen het vaker aan)
- de huiskamer is bedoeld als een plek van ontspanning naast de normale subfora...
Tsjah, je hebt ook wel ergens een punt natuurlijk. Overigens, de insteek van de HK is niet om pure onzin (als in: crap) te posten (ook al is dat natuurlijk niet (altijd) het geval helaas) posten.
Verder: Fok! is gewoon heel anders dan GoT, andere cultuur, ander beleid etc etc. Ik heb er al veel over gezegd in andere threads, maar dat kun je onmogelijk vergelijken met elkaar. Naast techfora waar men puur elkaar helpt en discussieert, is er een plek nodig waar men over iets anders kan praten. SG is nog iets wat men een techforum kan noemen, ware het een plek is voor serieuze niet-computer gerelateerd materiaal, HK voldoet wel aan die vraag.
En de insteek is idd ontspanning naast de andere fora, maar als de nadelen van ratio's en automatische banscriptjes of actief op zoek gaan van mods (willekeur ook nog) groter zijn, dan gewoon besluiten dat als die users waar we het nu over hebben niet vervelend zijn, zowel in techfora als de HK, dan kies ik toch voor het laatste

(vanzelfsprekend dat als ze wél vervelend zijn, dat daar tegen wordt opgetreden).
Er zijn gewoon users die (bijna) totaal geen inbreng meer doen in de serieuzere subfora...
En dat is zeker zonde... maar ja dwingen heeft denk ik helaas het tegenovergestelde effect.
exactly my point