Toon posts:

SCSI brander aansluitingen waarvoor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
keb een branderje (extern) maar er zitten daar een zooi aansluitingen etc op waarvan ik niet weet waarvoor ze dienen. zie plaatje:

http://members.home.nl/rooij/brander.jpg

Waarvoor dienen deze 2 aansluitingen en dat ene tellertje?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Die teller is voor het SCSI ID, loopt van 0-7 , en is heel brak gezegd, een nummertje dat als je meerdere scsi apparaten op 1 scsi controller hebt, de controller weet welk apparaat waar zit, en hem ook zo kan aansturen. (dus iets van apparaat nr. 4 op de scsi kabel :) )

Rest weet ik ff niet :(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-03 17:04

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Tulp, humn zal dat voor audio zijn? ;)

Maar als je even de merk van dat beestje zegt kunnen we wat meer, misschien een handleiding zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
het is een OPTIMA DISKOVERY 650 CDR. het is een extern beestje

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 19:48

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Een seriele toestenbordaansluiting? Hahahahaha... Lijkt me kewl... Heb zelf nog nooit een Serieel toestenbord gehad iig... Ik denk dat dat een High Density 50 pins SCSI aansluiting is. Moet je even tellen of het inderdaad 50 pinnetjes zijn. Mocht het gewoon een 25 pins parallele aansluiting zijn is het een nogal duf type aansluiting welke ook geen met de juiste kabel op elk type 50 pins SCSI kaart kan worden aagesloten.

Verwijderd

Topicstarter
ja het is 50 pins, da wel,

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
1) L en R zijn voor audio
2) tellertje van 1 tot 7 is voor SCSI ID. het laagste nummertje heeft de hoogste prioriteit. Vandaar dat HD's vaak ID 0-3 krijgen, cd(rw) 4/5, scanner 6 en de kaart zelf ID 7.
3) "serieele" aansluiting is de SCSI aansuiting die je moet verbinden met je SCSI kaart

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1