Toon posts:

[THPS3] Spel start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik zit met een probleem, ik heb al menig THPS3 topic gelezen,
maar mijn probleem heb ik niet kunnen vinden.
Ik krijg het spel NIET opgestart. Het beeld blijft zwart, welke instellingen ik
ook probeer.

Specs:

Nvidia Geforce 2 MX met nieuwste detonator drivers
Aopen AK73 Pro(A) mobo
Athlon Tbird 1400
256 MB Cas2 geheugen.
DirectX 8.1 van de thps cd
Windows XP

Weet iemand wat er fout kan zijn?
Misschien helpt het als ik zeg dat ik met thps2 ook al problemen had?

Verwijderd

niet de nieuwste Detonators proberen! die zijn toch voor de 4 series alleen goed?

ik raad 21.83 of 23.11 aan...

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof niet dat dit enig effect zou hebben op het opstarten van het spel. Dit lijkt mij meer te gaan over de performance, maar goed ik zal het proberen

Verwijderd

Misschien is opengl niet goed geinstalleerd? In dat geval moet je wel de nieuwste drivers gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op verschillende sites, en ook in topics op GoT gelezen dat het aan de refreshrate van mijn monitor ligt. Het is inderdaad zo dat het lijkt alsof the monitor op standby springt, want je hoort de monitor zichzelft als het ware ontladen (dat tikkende geluid wanneer je hem bv uitzet) terwijl het geluid van THPS3 gewoon werkt.
Ik gebruikt verschillende proggies om de refreshrate vast te zetten, die werken normaal prima, met alle spellen, maar dit werkt gewoonweg niet.

Wie weet het antwoord? Deze vraag is al veel gesteld, maar een zinnig antwoord heb ik nog niet kunnen vinden

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zeker dat er meer mensen dit probleem hebben (gehad),
kan er iemand mij aub ff verder helpen, want ik baal er echt van dat ik
het spel niet kan spelen
]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16

Wom

Ik heb dit probleem gehad toen ik mij resolutie te hoog zette. Ik kreeg dan ook een zwart scherm en verder gebeurde er niks. Nadat ik mijn resolutie omlaag had gezet was het geen probleem meer. ( gelukkig dat er zo'n opstartscherm bijzit :) )
Pagina: 1