[XP] ISDN/ADSL Router icm Wireless LAN en 3e pc

Pagina: 1
Acties:

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 06:31
Ik ben op zoek naar een ISDN router die voor in de toekomst ook geschikt is voor ADSL. Momeneel hebben we nog ISDN, maar we stappen binnen een jaar over op ADSL. Het is de bedoeling dat hierop een apart draadloos netwerkje van 2 pc's komt te draaien. De volledige oplossing (een draadloze router/switch met extra USB Wireless LAN adapter voor een 3e pc) lijkt me helemaal ideaal.

Of...

Is het wellicht verstandiger om een standaard ISDN/ADSL compatible router te kopen. Het bestaande wireless netwerkje eraan te koppelen via één netwerkkaart en UTP kabel aan bijv. de server. En daarna de 3e pc ook via UTP kabel te koppelen.

Het mooiste is om met alle 3 pc's te kunnen internetten zonder dat daarvoor een andere pc aanstaan.

Wat adviseren jullie mij?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vigor2200W+ Wireless Router
Lijkt me wat je zoekt?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• NokiaFan
Ik denk ut wel. Naast deze router heb ik dan nog een USB wireless adaptertje nodig en klaar! Het kost wat, maar dan heb je ook wat... krijg binnenkort flatrate internet via ISDN en dan lekker internetten in tuin - bij mooi weer, :-)

• NokiaFan
Mooi kastje man. :-)) Heb hem zojuist binnengekregen en bel nu al vrolijk in via dit ding.
Tip voor XP. Gooi eerst al je verbindingen in de prullenbak.