Ik ben altijd trouwe maxtor klant geweest. op de zaak hebben we ook eigenlijk altijd maxtor verkocht. gingen we over op een andere merk omdat dat even goedkoper was dan gingen we altijd weer terug naar maxtor omdat die toch de minste uitval hadden.
helaas stellen ze me nu een beetje teleur.
-van de d740x zijn er al een paar overleden.
-de oudere 7200 modellen (dm 45+, 60+) krijgen ook kuren
-stuur je een schijf terug naar de rma dan krijg je net zo leuk een schijf die er na een maand weer mee kapt of eentje die gelijk al gaar is. (dat vind ik eigenlijk nog het ergste. kapot mag, maar los het dan op)
van seagate heb ik nog trauma's van vroeger.
ibm daar hebben we het maar niet over.
fujitsu is er mee genokt qua ide. (ik vond ze erg goed altijd)
samsung is niet overal aan te komen.
blijft wd over denk ik.
ik denk dat het weinig zin heeft als er mensen reageren die niet in de pc-verkoop business zitten. er gaat er altijd wel 1 dood van een merk natuurlijk. het gaat om grotere aantallen.
ik vraag me dus af of er meer mensen zijn met deze ervaringen.
dan nog ff over de d740x: dat vind ik zo'n rare schijf. de ene lijkt wel een heel ander geluid te maken dan de andere. alsof je kan horen welke fabriek of welke werknemer ze heeft geproduceerd.
helaas stellen ze me nu een beetje teleur.
-van de d740x zijn er al een paar overleden.
-de oudere 7200 modellen (dm 45+, 60+) krijgen ook kuren
-stuur je een schijf terug naar de rma dan krijg je net zo leuk een schijf die er na een maand weer mee kapt of eentje die gelijk al gaar is. (dat vind ik eigenlijk nog het ergste. kapot mag, maar los het dan op)
van seagate heb ik nog trauma's van vroeger.
ibm daar hebben we het maar niet over.
fujitsu is er mee genokt qua ide. (ik vond ze erg goed altijd)
samsung is niet overal aan te komen.
blijft wd over denk ik.
ik denk dat het weinig zin heeft als er mensen reageren die niet in de pc-verkoop business zitten. er gaat er altijd wel 1 dood van een merk natuurlijk. het gaat om grotere aantallen.
ik vraag me dus af of er meer mensen zijn met deze ervaringen.
dan nog ff over de d740x: dat vind ik zo'n rare schijf. de ene lijkt wel een heel ander geluid te maken dan de andere. alsof je kan horen welke fabriek of welke werknemer ze heeft geproduceerd.